x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Mituri... mituri

0
19 Sep 2005 - 00:00
VALOARE
Se spune ca cine are automobil are autoritate. Si nu numai. Are valoare, are insemnatate si, cea mai des intalnita replica, "are bani!". Dar sa vedem ce parere au romanii despre importanta pe care ti-o acorda automobilul.

Mai mult decat haina, automobilul il face pe om. 38% dintre respondentii sondajului realizat de CURS au fost mai degraba in dezacord cu aceasta afirmatie. Dintre acestia, 40% sunt barbati, cu liceul terminat (39%). In dezacord total cu aceasta afirmatie au fost 35% dintre romani, in timp ce doar 16% au fost mai degraba de acord. Faptul ca ai automobil nu-ti permite sa devii superior. Daca marca automobilului pe care il detii este una destul de cunoscuta si apreciata, cu atat mai mult trebuie sa ai grija ca si prestanta ta sa fie pe masura. Poti sa ramai surprins cand de la volanul unui automobil superb coboara o domnisoara in pantaloni scurti si papuci. Sau un domn in trening si pantofi. Intr-adevar, masina este obiectul admiratiei. Dupa contemplarea masinii insa, intervine curiozitatea de a afla ce se ascunde in interiorul ei.

VALOARE. Numai cine are automobil este un om valoros. In dezacord total au fost 56% dintre romani. 57% au varste cuprinse intre 31 si 55 de ani, cu venituri peste medie (62%) si provin din mediul urban (57%). Mai degraba de acord au fost doar 7% dintre romani, iar 5% nu au stiut sau nu au vrut sa raspunda.

Automobilul are si el o contributie la crearea imaginii tale. Asta nu inseamna insa ca numai automobilul iti da valoare. Achizitionarea unei masini proprietate personala marcheaza, ce-i drept, o reusita. Mai ales daca acesta a fost obtinut prin munca si straduinta. Atunci te va face cu adevarat un om valoros. Cu totii stim ca sunt oameni care nu au avut posibilitatea, de-a lungul timpului, sa-si procure automobil. Si cu totii stim ca o mare parte dintre ei sunt mult mai valorosi decat cei care, la 18 ani, au strigat "Taaati, e ziua mea, vreau masina!".

Automobilul nu aduce numai bucurii. "Cine automobil are mare suparare are." Mai degraba de acord cu afirmatia au fost 27% dintre romani. In acelasi timp, 26% si-au exprimat dezacordul. Dintre cei care au recunoscut ca automobilul aduce suparare, 29% sunt barbati, cu varste cuprinse intre 31 si 55 de ani (30%). De ce suparare? Simplu. Defectiunile, accidentele, intretinerea automobilului, toate costa. Pe langa avantajele pe care ti le ofera masina personala, exista si dezavantaje. E utila, dar e costisitoare. Nu sunt putine cazurile in care automobilul a cedat si l-a lasat pe proprietar in mijlocul unui camp sau la sute de kilometri de casa lui.

AVANTAJE. In ceea ce priveste tentatiile pe care ti le ofera o masina, acestea sunt multe. "E adevarat ca cine are automobil nu mai are timp pentru spectacole culturale?". In dezacord total au fost 35% dintre barbati si 33% dintre femei. 40% dintre ei au un nivel de educatie peste liceu si varste cuprinse intre 31 si 55 de ani (28%). Mai degraba de acord au fost doar 11% dintre respondenti, iar 24% dintre femei nu au stiut ce sa raspunda. Intr-adevar, o data cu achizitionarea automobilului, multi sunt tentati sa calatoreasca si sa vada cat mai multe locuri. Desi tinerii prefera barurile sau escapadele nocturne, cei trecuti de 30 de ani inca isi mai cumpara bilete la spectacole culturale, teatru, opera, lansari de carte etc.

Mai mult, automobilul face ca familia sa petreaca mai mult timp impreuna. 29% dintre romani au fost total de acord cu aceasta afirmatie. 24% au fost mai degraba in dezacord, in timp ce 21% nu au vrut sau nu au stiut sa raspunda. Studiile realizate de-a lungul timpului au demonstrat ca cei care au masina fac cele mai dese calatorii alaturi de familie. La munte, la mare, la padure, automobilul iti ofera posibilitatea sa petreci cat mai mult timp cu cei dragi. Si nu numai atat, acesta iti poate asigura si succesul sentimental. Cel putin asa considera 27% dintre cei cu liceul terminat. Pe de alta parte, 27% dintre femei si-au exprimat dezacordul total cu privire la aceasta afirmatie. Mai degraba de acord au fost 22% dintre respondenti. Dintre acestia, 25% au venituri peste medie si provin din mediul urban (25%).

Click pentru a mari imaginea
Dumneavoastra ati facut sex in masina?
  • 78% dintre romani au afirmat ca nu au facut niciodata sex in masina
  • Numai 6% dintre respondenti au recunoscut ca "da"
  • 16% nu au stiut sau nu au vrut sa raspunda la aceasta intrebare
  • ROMANII NU FAC SEX IN MASINA


    Atunci cand ai automobil apar tentatiile. Una dintre cele mai controversate este sexul in masina. 79% dintre barbati au afirmat ca nu au facut niciodata sex in masina, iar 18% dintre femei nu au vrut sa raspunda. Dintre cei care au afirmat ca nu au facut sex in masina, 85% au varste cuprinse intre 31 si 55 de ani, liceul terminat (80%) si provin din mediul urban (80%).

    TEAMA DE A FI PUTIN MAI ALTFEL


    Tot dintre cei care au raspuns ca nu au facut sex in masina, 90% provin din Crisana si Maramures, 85% din Dobrogea, 82% din Oltenia si 80% din Banat. Romanii care sustin ca au intreprins activitati sexuale in propriul automobil au varste cuprinse intre 18 si 30 de ani (16%), un nivel de educatie peste liceu (12%) si provin din Oltenia (9%), Dobrogea, Banat si Bucuresti (7%). Ce-i descurajeaza pe romanasi atunci cand vine vorba de sex in masina? In primul rand, frica de inedit si de ceea ce se poate intampla. Apoi mentalitatea, care nu este la fel de moderna precum cea a americanilor sau a unora dintre europeni.

    CE ZICETI: NU STIU, NU RASPUND!


    Aceasta a fost optiunea a 12% dintre barbati si 18% dintre femei. O proportie de 25% are varste de 56 de ani si peste, un nivel de educatie sub liceu (21%) si venituri sub medie (20%). Totodata, 20% dintre intervievatii care nu au vrut sau nu au stiut sa raspunda provin din mediul rural, 19% sunt transilvaneni si 18% moldoveni si munteni. Faptul ca nu au vrut sa raspunda demonstreaza inca o data ca romanii sunt reticenti la lucrurile intime.
    Citeşte mai multe despre:   masina,   automobilul,   automobil,   raspunda,   diverse

    Serviciul de email marketing furnizat de