x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Noul Doblo: Spaţiul, ultima frontieră

Noul Doblo: Spaţiul, ultima frontieră

15 Oct 2010   •   00:00
Noul Doblo: Spaţiul, ultima frontieră

Noul Fiat Doblo arată foarte bine, este confortabil şi aproape că uiţi că automobilul are un scop eminamente utilitar. Noi am testat un Doblo Combi şi nu putem spune că nu am rămas impresionaţi.

Combi vs Cargo. În primul rând, Noul Doblo oferă un spaţiu impresionant. În varianta Combi dispui de şapte locuri, din care cel puţin cinci ar putea fi potrivite unor baschetbalişti; mai mult, nici măcar cele două din spate nu par a fi lo­curile preferate pentru pedepsirea copiilor atunci când fac cine ştie ce năzbâtii. În varianta Cargo, Doblo are spaţiul de marfă lung de 1.680 mm până la 2.060 mm în versiune Maxi. Un adevărat record: spaţiul de marfă cel mai lung din segmentul său şi datorită noilor pneuri, suspensiilor ranforsate şi sistemului de frânare mărit, Doblo Cargo poate transporta până la 850 kg de marfă.

Gama de motorizări a noului Doblo Cargo respectă normele de poluare Euro 4. Modelul beneficiază de două motorizări diesel: 1,3 Multijet 75 CP şi 1,9 Multijet 105 CP şi una pe benzină: 1,4 77 CP. Toate sunt motorizări de generaţie nouă, ce au trecut cele mai dificile teste de rezistenţă, durată, prestaţii şi consum.

Noi am testat
● Motorizare:  1,9L/105 CP
● Viteza maximă: 164 km/h
● Cutie manuală 5 trepte
● Consum 5,8/7,5/4,8 l

×
Subiecte în articol: auto