x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Noul Eos: Zeiţa amurgului, în varianta 2011

Noul Eos: Zeiţa amurgului, în varianta 2011

de Sebastian S. Eduard    |    06 Oct 2011   •   21:00
Noul Eos: Zeiţa amurgului, în varianta 2011

Dintotdeauna mi-a placut VW Eos. Sa ma explic. In multitudinea de CC-uri (gen Peugeot 307CC sau Colt CC), Eos-ul este cam singurul cabrio care poate fi 'calarit' de un barbat fara ca el sau lumea din jur sa faca glume pe seama orientarii sale sexuale. La exterior arata la fel de bine cu hard top-ul pus, cat si cu el 'impachetat'. Unde mai pui ca pretul de pornire este undeva pe la 25.000 de euro…

Stil. Interiorul nu 'sare' departe de cel standard, prezent acum la mai toate modelele VW. Aceleasi materiale care pastreaza echilibrul intre pret si calitate si care este pana la urma un atribut forte pentru 'Das auto'. Daca vrei 'chestii' ai insa la dis­pozitie o gramada de optionale si totul depinde, pana la urma, de gro­si­mea portofelului si de dorinta ta de personalizare.

Test. Noi am testat varianta cea mai slab motorizata, cea de 122 de cai. Fiind evident vorba despre o de­ca­po­tabila, ai tendinta sa conduci spor­tiv, iar acest lucru, in ciuda ca­li­ta­tii de necontestat a propulsoarelor TSI, a dus in acest caz la un consum apre­ciabil. Pentru a-ti racori racer-ul din tine ai insa de ales de nu mai pu­tin de opt variante de motorizare (patru pe benzina, patru diesel), dintre care cea mai performanta, cea de 2.0TSI/210CP, cu siguranta ca te va satisface pe deplin…

News
Mazda uber alles. Testele de an­du­ranta realizate de Auto Bild continua. Dupa Mazda6 si Maz­da5, Mazda3 a trecut cu succes testul de anduranta de 100.000 km. Rezultatul Mazda3 plaseaza modelul si pe locul doi pe lista compactelor testate. Actuala com­pacta este a doua generatie Mazda3 introdusa in 2009. Ver­si­u­nea facelift, cu imbunatatiri teh­nologice si de design, va fi lansata in luna octombrie. Lista de echipari a modelului deja cu­pri­n­zatoare a fost extinsa si in­clu­de (printre alte noi caracteristici) un indicator de schimbare a vitezelor, pentru un condus cu un consum eficient si accesibil si un ecran tactil Mazda de 5.8 inch integrat, pentru navigatie, bazat de tehnologia TomTom.

Vine Exige. Lotus Exige S isi anun­ta venirea pe piata ro­ma­neas­ca la debutul lui 2012. Marea surpriza a toamnei pe domeniul ma­sinilor sport vine cu un design de zile mari (cum altfel). Un bu­ton DPM (Dynamic Performance Management) permite soferului sa aleaga intre 3 moduri: Touring, Sport sau fara DPM. Ca o optiune suplimentara, pachetul Race permite sa se adauge un al patrulea mod: Cursa (Race). Acest mod ofe­ra o motricitate maxima la ie­si­rea din viraje. In rest: un motor V6, cu compresor, 3,5 litri, 350 CP, central spate; greutate: 1,080 kg; viteza maxima de 274 km/h si acceleratia 0 la 100 km/h – 3,8 s.

Noi am testat
Motorizare: 1.4TSI/122CP
Cutie manuala, 6 trepte
Viteza maxima: 198 kmh
Acceleratie: 0-100Kmh: 10,9
Consum: 6,4+

×
Subiecte în articol: auto&moto