x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Peugeot 3008, atunci când echilibrul este păstrat cu graţie

Peugeot 3008, atunci când echilibrul este păstrat cu graţie

de Sebastian S. Eduard    |    30 Iul 2010   •   00:00
Peugeot 3008, atunci când echilibrul este păstrat cu graţie



Nu se poate ca 3008 să nu îţi facă o impresie bună. Şi asta pentru că 3008 reuşeşte să facă o medie interesantă între un crossover şi o maşină de oraş.

 Este un monovolum compact cu ADN de 308 (lucru bun). Cu alte cuvinte, îţi oferă atât spaţiu sau siguranţă pe terenuri mai puţin asfaltate (nu vorbim chiar de off-road), dar şi agilitatea unui autovehicul de oraş. Mai mult, este maşina care arată bine şi în varianta "exe­cutive", aşa că, dacă alegi o culoare inspirată şi opţiunile care trebuie, cu siguranţă că nu te vei face de râs la vreo întâlnire.

Interiorul este confortabil. Ma­terialele sunt "în regulă", nici urmă de plastic ieftin. Spaţiul este suficient, iar, evident, canapelele din spate se pliază, oferind peste 1.200 la rabatare.

Consola orientată către şofer şi multitudinea opţiunilor şi reglajelor îţi spun că ai de-a face cu o maşină pentru sexul tare; motorizările îţi dovedesc acelaşi lucru: chiar dacă o alegi pe cea mai "slabă" - în cazul nostru. varianta de 1,6/110 CP - bene­ficiezi de suficientă sportivitate.

Nu mă gândesc ce senzaţie îţi dă propulsorul de 2.0 HDI care dezvoltă pe cutia automată 163 de cai... Cu toate acestea, propulsorul de 110 CP poate fi luat în calcul, pentru că îţi oferă, pe de-o parte, un consum urban excelent, iar, pe de altă parte, sonorizarea este suficient de bună pentru a nu simţi că te afli într-un diesel.

Noi am testat
● Motorizare: 1.6HDI/112 CP
● Viteza maximă: 180 km/h
● Cutie manuală 6+1
● Consum 6,5/4,4/5,1 l


NEWS
5844-127999-untitled1.jpgSubaru Impreza XV. Pe piaţa românească a intrat recent modelul Impreza XV. Lansat la Geneva în acest an şi dezvoltat pe baza celei de-a treia generaţii Impreza, acest crossover este ideal atât pentru peisajul urban, cât şi pentru ieşirile din oraş. Impreza XV aduce un suflu nou, mai sportiv, unui model cu tradiţie pe pistele de raliu. Ca şi celelalte modele Subaru, Impreza XV este echipat cu sistemul avansat de tracţiune integrală Symmetrical AWD şi cu motorul Subaru Boxer. În plus, au fost îmbunătăţite şi aspectele referitoare la protecţia mediului, modelul Impreza XV respectând standardele de emisii Euro 5.

5844-128000-untitled2.jpgTwinAir pe Fiat 500. TwinAir este primul propulsor dintr-o nouă gamă de motoare în doi cilindri produsă de Fiat Powertrain Technologies ce pune în aplicare tehnologia MultiAir combinată cu o optimizare a dinamicii fluidelor, obţinându-se astfel o reducere-record a consumului de combustibil. În plus, gama de noi motoare, de la 65 la 105 CP, va asigura şi o valoare a emisiilor de CO2 cu 43% mai scăzută decât în cazul altor motoare cu performanţe similare. Echipat cu noul motor, Fiat 500 atinge 173 km/h şi accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 11 se­cunde. În ciclul combinat, consumul este de 4,1 l/100 km, cu o va­loare a emisiilor de 95 g/km. Fiat 500 TwinAir 85 CP va dispune şi de un buton ECO amplasat pe bord, care, odată activat, va contribui la redu­cerea consumului.

×
Subiecte în articol: auto