x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Viaţă sănătoasă Sanatatea familiei CNA şi IAA vor demara o campanie privind alimentaţia sănătoasă

CNA şi IAA vor demara o campanie privind alimentaţia sănătoasă

07 Mar 2008   •   00:00

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) şi International Advertising Association (IAA) vor demara, în luna aprilie, o campanie privind alimentaţia sănătoasă, axată în special pe ideea de sport şi mişcare ca modalitate de întreţinere recomandată.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) şi International Advertising Association (IAA) vor demara, în luna aprilie, o campanie privind alimentaţia sănătoasă, axată în special pe ideea de sport şi mişcare ca modalitate de întreţinere recomandată. "Avem în plan demararea, în luna aprilie, a unei campanii centrate pe ideea de sport şi mişcare ca modalitate de a duce o viaţă sănătoasă. Ne vom adresa publicului adult, dar cu accent special pe publicul tânăr, pe adolescenţi", a declarat Răsvan Popescu, preşedintele CNA. Campania privind alimentaţia sănătoasă se va desfăşura pe parcursul acestui an, atât în presa scrisă, cât şi la televiziune şi radio, proiectul urmând să fie realizat în colaborare cu agenţia de publicitate Odyssey. În cadrul campaniei, vor fi derulate programe educative în şcoli, mese rotunde sau alte vehicule de interacţiune directă cu consumatorul. Campania se va derula pe diverse medii, cum ar fi TV, presă scrisă, broşuri şi online.

Campania va pune accentul pe educarea consumatorului în legătură cu echilibrul nutriţional, pe rolul fiecărui ingredient şi comportamentele nutriţionale, subliniind în egală măsură importanţa exerciţiilor fizice pentru un stil de viaţă sănătos. Agenţia Odyssey a fost aleasă de reprezentanţii companiilor membre IAA şi Romalimenta, partenere în acest demers, să realizeze campania în urma unui proces de selecţie care a durat cinci săptămâni. Odyssey a fost selectată pentru prestaţia din cadrul pitch-ului, dând dovadă de înţelegerea nevoilor consumatorului şi de abilitatea de a aborda proiectul într-un mod creativ şi, totodată, memorabil. Acest proiect este primul de o asemenea anvergură iniţiat într-un efort comun de căter industria de comunicare reunită în cadrul IAA România, în parteneriat cu CNA.

Echipa Odyssey care a participat la pitch a fost formată din Ileana Sebe – Strategy & New Business Director, Valentin Suciu – Creative Director şi Cristina Hanganu – Corporate Communication & PR Director. Comitetul de lucru IAA pentru acest proiect a fost format din Alexandra Olaru – Unilever SCE, Ilinca Burlan – MARS România, Cristina Biciila – Coca-Cola România, Doina Cavache – Kraft Foods România, Eusediu Margasoiu - Pepsi Americas, Geanina Babiceanu – Intersnack, Razvan Eftimiu – Nestle România, Sergiu Mititelu – Hochland, Andreea Marincescu - Danone, Victor Dobre - IAA România.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) este o autoritate publică autonomă, sub control parlamentar şi garant al interesului public în domeniul comunicării audiovizuale.

International Advertising Association (IAA) este organizaţie tripartită, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicării de marketing, de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Asociaţia are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări. În România, IAA reuneşte peste 115 de membri, firme care fac publicitate pentru produsele şi serviciile lor, companii de media, de research, case de producţie publicitară şi agenţii de publicitate.

×
Subiecte în articol: viaţă sănătoasă romania