Comisia Europeană (CE) lansează o nouă campanie de promovare dedicată alimentelor şi agriculturii ecologice. Campania al cărui slogan este "Agricultura ecologică. Bună pentru natură, bună pentru tine" are ca scop creşterea nivelului de conştientizare şi recunoaştere de către consumatori a produselor eco, în special în rîndul tinerilor şi copiilor.
Comisia Europeană (CE) lansează o nouă campanie de promovare dedicată alimentelor şi agriculturii ecologice. Campania al cărui slogan este "Agricultura ecologică. Bună pentru natură, bună pentru tine" are ca scop creşterea nivelului de conştientizare şi recunoaştere de către consumatori a produselor eco, în special în rîndul tinerilor şi copiilor. Lansarea are loc la tîrgul de agricultură "Foire de Libramont", care are loc în Belgia în perioada 25-28 iulie, potrivit unui comunicat al executivului comunitar.
"Cererea de produse ecologice este în creştere, ceea ce oferă oportunităţi noi de afaceri pentru toate sectoarele din lanţul de aprovizionare cu alimente. Prin lansarea acestei campanii, fac apel la toate grupurile de interes din domeniul agriculturii ecologice să promoveze ideea ecologică cu ajutorul noi campanii «Agricultura ecologică. Bună pentru natură, bună pentru tine»", afirmă comisarul european pentru agricultură şi dezvoltare rurală, Mariann Fischer Boel.
La tîrgul din Belgia, CE va prezenta şi noua pagină multilingvă de internet dedicată agriculturii eco www.organic-farming.europa.eu, care oferă în mod gratuit materiale de marketing profesioniştilor din întregul sector alimentar şi agricol pentru a promova producţia şi agricultura ecologică.
De asemenea, Comisia Europeană va anunţa şi competiţia pentru crearea noii sigle obligatorii pentru produsele ecologice europene.
În ultimii ani, piaţa europeană de produse ecologice a cunoscut o creştere masivă, între 5% şi 30%, în majoritatea ţărilor, inclusiv în noile state membre. În 2007, vînzările de produse bio în UE s-au situat la circa 5,2 miliarde de euro, în creştere cu 15% faţă de 2006. Pentru 2008, estimările indică un ritm de creştere de 10%. Cererea crescîndă a consumatorilor oferă noi oportunităţi fermierilor şi procesatorilor.
Citește pe Antena3.ro