x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Marketingul produselor eco

0
Autor: Florina Zainescu 04 Oct 2008 - 00:00
Marketingul produselor eco

Cum poţi să atragi mai mulţi consumatori către produsele bio? Cheia succesului o reprezintă credibilitatea.



Cum poţi să atragi mai mulţi consumatori către produsele bio? Cheia succesului o reprezintă credibilitatea.
În condiţiile în care nesiguranţa şi neîncrederea sunt ridicate pe piaţa mondială, nu mai poţi să foloseşti pur şi simplu termenul de "organic" pentru a identifica şi vinde acest tip de produse cu succes, se arată într-o cercetare AgroMilagro făcută anul acesta. Potrivit documentului, citat de publicaţia electronică Organic Market, nici folosirea unor asocieri de genul "organic – sănătos", "organic – gustos", "organic – cinstit" nu sunt instrumente suficiente pentru a influenţa şi a atrage clienţii. Totuşi,
studiul atrage atenţia că momentul este ideal pentru bio: consumatorii şi-au schimbat valorile, pun mai mult preţ pe sănătate, caută produsele de calitate.
Ce-i de făcut? Corectitudine şi informare!


Încredere

Rezultatele studiului AgroMilagro indică faptul că pentru companiile care produc, prelucrează sau/şi comercializează produse organice prioritatea trebuie să o reprezinte credibilitatea în faţa consumatorului. Argumentele folosite pentru construirea credibilităţii trebuie să fie solide şi verificabile.
Pe piaţa eco, credibilitatea înseamnă în primul rând certificare. Compania şi produsele acesteia trebuie certificate eco de un organism de inspecţie şi certificare recunoscut şi agreat. Un produs nu trebuie vândut ca eco, ecologic, bio, organic, dacă nu există certificatul oficial care atestă această calitate! Aviz acelor producători aflaţi în perioadă de conversie la bio care spun că produsele lor sunt ecologice, deşi nu au încă certificatul de la organismul de inspecţie! Aviz şi acelor producători tradiţionali care practic păcălesc consumatorul spunându-i că alimentele lor sunt ecologice – deşi nu au certificare – doar pentru că le prepară cu ingrediente din propria curte sau nu pun în ele cine ştie ce "prafuri".


Informare

Cercetarea AgroMilagro a mai arătat că cea mai importantă strategie de marketing pentru produsele ecologice o reprezintă comunicarea personală. Comunicare personală care trebuie făcută altfel încât consumatorul să fie informat despre toate avantaje semnificative ale produsului. Dacă omul nu este bine informat, unicul criteriu de cumpărare va rămâne preţul, ceea ce nu e în avantajul produselor bio.
Citeşte mai multe despre:   bio

 



Mai multe titluri din categorie

Autorităţile din Marea Britanie recomandă limitarea vaccinului AstraZeneca la persoanele peste 40 de ani

 Autorităţile din Marea Britanie recomandă limitarea vaccinului AstraZeneca la persoanele peste 40 de ani
Autorităţile din Marea Britanie recomandă limitarea vaccinului AstraZeneca la persoanele peste 40 de ani, după raportarea a 242 de cazuri de cheaguri de sânge. Totodată, Comitetul ştiinţific care...

Când va începe testarea pentru COVID-19 în farmacii

Când va începe testarea pentru COVID-19 în farmacii
Ordinul privind testarea pentru COVID-19 în farmacii va fi publicat în Monitorul Oficial în aceste ziile, potrivit ministrului Sănătății,  Ioana Mihăilă. Testele antgen vor fi livrate...

Consumul excesiv de sare afectează sistemul imunitar

Consumul excesiv de sare afectează sistemul imunitar
Consumul mare de sare afectează sistemul imunitar prin scăderea energiei, arată un studiu publicat în revista Circulation. Clorura de sodiu folosită în exces la prepararea mâncării provoacă hpertensiune...

Cele mai răspândite mituri despre implanturile dentare, demontate de medicul Octavian Munteanu

Cele mai răspândite mituri despre implanturile dentare, demontate de medicul Octavian Munteanu
Conform raportului studiului publicat de European Association of Osseointegration (EAO), care vizează identificarea tendințelor viitoare în implantologia europeană până la 2030, cererea pacienților pentru...

Producătorii vaccinului Pfizer/BioNTech anunță sfârșitul pandemiei de COVID-19

Producătorii vaccinului Pfizer/BioNTech anunță sfârșitul pandemiei de COVID-19
Fondatorii companiei germane BioNTech, care a dezvoltat împreună cu societatea americană de medicamente Pfizer vaccinul Cominarty împotriva virusului SARS-CoV-2, estimează că pandemia va dura până la...

EMA începe procedura de revizuire a vaccinului chinezesc Sinovac

EMA începe procedura de revizuire a vaccinului chinezesc Sinovac
Agenţia Europeană a Medicamentului (EMA) începe procedura de revizuire continuă a vaccinului chinezesc Sinovac anti COVID-19, în vederea unei posibile autorizări în UE, scrie AFP. Nu...

Alimente bune pentru creier 

Alimente bune pentru creier 
Galerie Foto Creierul este organul cel mai înfometat din corpul nostru şi are nevoie de cea mai multă energie. Cu toate că are aproximativ 1,5 kilograme, consumă aproximativ un sfert din resursele energetice totale ale...

Centrele de vaccinare ale spitalelor militare sunt deschise non-stop în această săptămână

Centrele de vaccinare ale spitalelor militare sunt deschise non-stop în această săptămână
Centrele de vaccinare ale spitalelor militare din Braşov, Bucureşti, Cluj, Constanţa, Craiova, Iaşi şi Timişoara sunt deschise non-stop în această săptămână pentru persoanele care vor să se imunizeze...

Vaccinul anti COVID-19 dezvoltat de Pfizer va fi autorizat în SUA pentru copiii de peste 12 ani

Vaccinul anti COVID-19 dezvoltat de Pfizer va fi autorizat în SUA pentru copiii de peste 12 ani
Vaccinul Cominarty, dezvoltat de Pfizer/BioNTech împotriva infecției cu virusul SARS-CoV-2, va fi autorizat de SUA pentru administrarea la copiii de peste 12 ani, începând de săptămâna viitoare, anunță ...

Cum deosebim sindromul intestinului iritabil de cancerul de colon

Cum deosebim sindromul intestinului iritabil de cancerul de colon
Tot mai des, oamenii aud diagnosticul sindrom de intestin iritabil. Este vorba despre neplăceri în domeniul scaunului, dar poate fi şi o capcană: acest fenomen poate ascunde boli canceroase grave.   Se în...
Serviciul de email marketing furnizat de