x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Viaţă sănătoasă Trup, minte, suflet 3 motive de ce ai grăsime pe abdomen chiar dacă ești slab(ă) sau faci abdomene

3 motive de ce ai grăsime pe abdomen chiar dacă ești slab(ă) sau faci abdomene

de Andreea Sava    |    16 Mai 2017   •   08:42
3 motive de ce ai grăsime pe abdomen chiar dacă ești slab(ă) sau faci abdomene

Cel mai greu este să scapi de grăsimea din jurul taliei. Este o problemă pe care o au inclusiv persoanele slabe sau care fac mișcare. Mulți au senzația că este suficient să facă x abdomene și gata. Din păcate nu este deloc atât de simplu. Poți să faci și 1.000 de abdomene pe zi și totuși să ai în continuare grăsime pe abdomen. Și există mai multe explicații pentru asta. Vi le spun imediat.

Mai întâi, însă, pentru cei care spun că nu-i interesează dacă au colăcei fiindcă frumusețea vine din suflet :), mai spun și că grăsimea de pe abdomen este foarte periculoasă pentru sănătate. Și asta pentru că ea nu se acumulează doar subcutanat, ci este semn de grăsime viscerală, adică în interior. Ca să explic mai simplu, înseamnă că aveți grăsime în jurul organelor ceea ce, pe termen lung, poate deveni o problemă vitală. Lucrurile stau ca-n figura următoare.

Acum, însă, iată de ce e posibil să faci abdomene în mod regulat și totuși să nu scapi de colăceii din jurul taliei. Poate fi una dintre variantele de mai jos sau toate 3 cauza.

1. Nu mănânci ce trebuie

Orice nutriționist, antrenor, sportiv sau om care face mișcare și e interesat cât de cât de lucrurile astea îți va spune că abdomenul plat depinde în proporție covârșitoare de ce mănânci. 90% aș spune, mai ales în cazul femeilor. Bărbații sunt ceva mai privilegiați pentru că au mult testosteron care-i ajută la creșterea masei musculare. Masa musculară consumă mai mult și nici grăsimea subcutanată nu rezistă în jurul ei. De asta nu-s chinuiți nici de celulită. Desigur, cei care se mișcă. Masa musculară nu crește stând pe fund, mâncând cârnați și bând bere.

Așadar, primul lucru pe care trebuie să-l faci este să-ți “cureți” dieta. Găsești pe acest blog, în meniu la categoria “Nutriție”, o sumedenie de articole, de la piramidă alimentară, reguli de combinare a alimentelor, sursele de lipide, glucide și proteine bune.

 

Citeste mai mult pe andreeasava.ro

×
Subiecte în articol: grasime abdomen