Dietele alimentare ale copiilor sunt atât de sărace, încât aceştia nu văd produsele de tip fast food ca pe o mâncare “de poftă”, ci ca pe una de sine stătătoare, arată Fundaţia Britanică a Inimii (BHF).
Dietele alimentare ale copiilor sunt atât de sărace, încât aceştia nu văd produsele de tip fast food ca pe o mâncare “de poftă”, ci ca pe una de sine stătătoare, arată Fundaţia Britanică a Inimii (BHF). 82% dintre tinerii intervievaţi au spus că pentru ei chipsurile şi dulciurile sunt o mâncare de sine stătătoare, foarte normală.
Medicii care au făcut sondajul vor ca arate că tinerii britanici se hrănesc haotic şi că este nevoie de o politică de marketing eficientă care să ducă la o schimbare a situaţiei. În Marea Britanie situaţia este cu atât mai gravă cu cât publicitatea la alimente care conţin zahăr, grăsimi şi sare în exces a fost interzisă în timpul programelor tv destinate copiilor sub 16 ani. BHF doreşte însă ca reclamele la toate produsele de tip junk-food să fie interzise înainte de ora 21.00 indiferent de genul emisiunii.
Citește pe Antena3.ro