x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Info

de Nicoleta Catana    |    17 Mar 2008   •   00:00

17 martie 2008



INIŢIATIVĂ. Consumatorii europeni vor opta pentru achiziţionarea de bunuri a căror fabricare să nu afecteze mediul înconjurător, conform unui nou studiu realizat de Comisia Europeană. Industria alimentară este dispusă să se implice la maximum pentru a veni în sprijinul consumatorilor în acest sens şi caută cele mai bune soluţii a se adapta cerinţelor, însă fără a fi nevoie de mărirea costurilor. 75% dintre cei intervievaţi au luat deja iniţiativa, restul fiind dispuşi la acest lucru în cel mai scurt timp. Oamenii reacţionează diferit la această iniţiativă fie din cauze financiare, fie din cauza lipsei de informaţii. Cei cu venituri mici sau şomerii nu au o educaţie în acest sens, motiv pentru care nu acordă o atenţie deosebită siguranţei alimentare.


COMPARAŢIE. Brânza provenită din laptele din Nepal are efecte mult mai bune asupra inimii decât cea de la bovine din Canada, deoarece conţine mai multe grăsimi polisaturate şi acid linoleic conjugat. Acesta se găseşte predominant în lapte, brânză şi carne. Studiile efectuate până acum au arătat că acidul are efecte benefice asupra menţinerii greutăţii, sănătăţii oaselor şi a prevenirii cancerului. Consumatorii şi-au manifestat un interes major şi asupra altor surse de dobândire a laptelui datorită potenţialului major pe care acest produs îl are asupra sănătăţii. Brânza din Nepal este deja în comerţ în Europa, dar este considerată o delicatesă având în vedere preţurile ridicate din Vest.

×
Subiecte în articol: bun de consum