Teatrul Naţional Bucureşti (TNB) a izbutit în aceşti ani cumpliţi din punct de vedere financiar să desfăşoare un şantier amplu şi să ţină uşile teatrului deschise, cu toate inconvenientele care desigur au şi dus la nemulţumiri. În toamna anului trecut, directorul general Ion Caramitru anunţa comunitatea bucureşteană că se deschid două noi săli, Mică şi Media, cu spectacole noi. La începutul stagiunii actuale, acelaşi Ion Caramitru lansa invitaţia la inaugurarea altor noi săli, una fiind poate cea mai aşteptată: Sala Studio, unde a funcţionat mulţi ani Teatrul Naţional de Operetă “Ion Dacian”. Căci aceasta permite reluarea unor spectacole din spaţiile care au dispărut sau care sunt în reconstrucţie, permite crearea unor producţii mari, datorită posibilităţilor tehnice: scena se poate transforma în doar 20 de minute din sală de tip italian în sală de tip elisabetan sau arenă. E vorba şi de Sala Pictura, apărută pe locul atelierului de pictură al teatrului, inaugurată de curând. Sala Mare e în mari transformări. Va fi altceva, spre deosebire de ce a fost. Vor apărea şi alte spaţii de joc. Se anunţă noi premiere. În aceşti ani de renovări, refaceri, reconstrucţii, Teatrul Naţional nu şi-a încetat nici o clipă activitatea artistică la sediu. Şi se datorează unei bune organizări manageriale de care a dat dovadă directorul general, susţinut de echipa sa. Nu este deloc uşor în astfel de vremuri. Pentru consecvenţa cu care conduce Teatrul Naţional din Bucureşti, Jurnalul Naţional îl declară pe Ion Caramitru “Omul zilei”.
Citește pe Antena3.ro