Pentru noul Centru Global de Servicii inaugurat oficial de Vodafone România în această săptămână, compania a beneficiat de un ajutor de stat de 8,19 milioane de euro.
“Ajutorul de stat solicitat de Vodafone şi aprobat de autorităţi a vizat dezvoltarea activităţii de servicii în domeniul tehnologiei informatiei. Ajutorul de stat aprobat va subvenţiona 40% din costurile salariale în valoare totală de 20,48 de milioane de Euro, pe o perioadă de doi ani, ale celor 450 de angajaţi din domeniul IT. În vederea aprobarii acestui ajutor de stat, Vodafone s-a obligat să contribuie la dezvoltarea regională prin plata de taxe şi impozite la bugetul de stat aferente celor 450 de angajati în perioada 2014 – 2021, în valoarea totală de 27,96 milioane euro”, a precizat azi compania, într-un comunicat de presă.
Vodafone a deschis un nou Centru de Servicii la Bucureşti şi angajează peste 600 de persoane până la sfârşitul anului
Centrul Vodafone Shared Services şi-a început deja activitatea în zona de Relaţii de Clienţii, unde sunt, în prezent, peste 100 de angajaţi. În următorii 3 ani, numărul total al angajaţilor va ajunge la 2.000, dintre care peste 450 vor lucra în domeniul serviciilor IT, iar restul în domeniul Relaţiilor cu Clienţii;
Investiţia Vodafone pentru dotarea şi tehnologizarea sediului, precum şi în pregatirea noilor angajaţi este de 6,25 milioane de euro.