x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Cât de mare e cota mașinilor electrice

0
Autor: Cătălin F Vărzaru 12 Dec 2018 - 21:10
Cât de mare e cota mașinilor electrice


503 automobile electrice au fost înmatriculate în România până în noiembrie 2018. BMW i3 se află pe primul loc cu 115 unități, urmat de Renault Zoe cu 109 mașini și Smart cu 101 automobile, conform datelor furnizate de Poliția Română. La nivel mondial, cota de piață a electricelor a ajuns la un modest 1,7% din total, media europeană fiind de 2,2%, în timp ce în Norvegia se înregistrează o cotă de 46,7% din numărul total de mașini înmatriculate în 2018. Conform raportului întocmit de IHS MarkitNew Registrations și citat de un studiu BMW, cele mai mari cote de piață la nivel mondial le au Tesla și grupul chinez BYD, care se situează fiecare la 11% din producția mondială de automobile electrice. În top mai urmează BMW cu 8% și Beijing Auto cu 6%. Un alt producător chinez, Roewe, are o cotă de 5%. Vin apoi Nissan și Volvo cu 4% și Toyota, Hyundai, Chevrolet, JAC și Chery,care au câte 3 procente fiecare. În UE, piața este dominată de BMW, VW, Nissan și Renault. Tesla continuă puternic ofensiva. Elon Musk a declarat pentru CBS, la emisiunea "60 de minute", că ar putea cumpăra unele dintre cele cinci fabrici General Motors şi le va închide anul viitor, potrivit Bloomberg.

Citeşte mai multe despre:   masini electrice

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de