Comisia Coreeană pentru Comerț (KFTC) a declarat că Tesla a exagerat autonomia de deplasare a mașinilor sale la o singură încărcare, rentabilitatea acestora în comparație cu vehiculele pe benzină, precum și performanța stațiilor sale de încărcare pe site-ul său oficial local din august 2019 până recent.
Autonomia de rulare a mașinilor producătorului american de vehicule electrice scade pe vreme rece cu până la 50,5% față de modul în care sunt anunțate online, a precizat marți KFTC într-un comunicat.
Tesla nu a putut fi contactată imediat pentru comentarii.
Pe site-ul său de internet, Tesla oferă sfaturi de conducere pe timp de iarnă, cum ar fi pre-condiționarea vehiculelor cu surse de energie externe și utilizarea aplicației sale actualizate Energy pentru a monitoriza consumul de energie, dar nu menționează pierderea autonomiei de rulare la temperaturi sub zero grade.
În 2021, Citizens United for Consumer Sovereignty, un grup de consumatori din Coreea de Sud, a declarat că autonomia de condus a majorității vehiculelor electrice scade cu până la 40% la temperaturi scăzute, atunci când bateriile trebuie încălzite, Tesla suferind cel mai mult.
Anul trecut, KFTC a amendat producătorul auto german Mercedes-Benz și unitatea sa coreeană pentru publicitate falsă legată de emisiile de gaze ale vehiculelor sale diesel pentru pasageri.