x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Dieselgate - Volkswagen recheamă 2,4 milioane de autovehicule

0
15 Oct 2015 - 11:10
Dieselgate - Volkswagen recheamă 2,4 milioane de autovehicule


Autoritatea Federală din domeniul Transporturilor din Germania (KBA) a cerut grupului auto Volkswagen să recheme obligatoriu la service 2,4 milioane vehicule cu motoare diesel echipate cu un software care falsifică rezultatele testelor de emisii poluante, transmite Reuters.

Volkswagen, cel mai mare constructor auto european, face obiectul unor investigaţii în mai multe ţări, inclusiv în Germania, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane în Germania) cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.

'Am decis să dispunem organizarea unei rechemări la service', a declarat un purtător de cuvânt al KBA, confirmând un articol publicat în cotidianul Bild.

Potrivit publicaţiei menţionate, Volkswagen a făcut o propunere conform căreia proprietarii vehiculelor diesel echipate cu softul care falsifică rezultatele testelor ar fi putut să-şi aducă vehiculele la service pentru corectarea defecţiunii, dacă doresc, însă KBA a respins această soluţie bazată pe ideea de voluntariat.

Volkswagen a pus deoparte 6,5 miliarde de euro pentru a face faţă costurilor acestui scandal, însă potrivit potrivit băncii elveţiene Credit Suisse costurile ar putea să se ridice undeva între 23 şi 78 de miliarde de euro. În cel mai optimist scenariu al Credit Suisse, producătorul german ar urma să plătească aproximativ 300 de euro pentru fiecare vehicul în timp ce în cel mai pesimist scenariu costul mediu ar urma să fie de aproximativ 2.000 de euro.
Citeşte mai multe despre:   dieselgate,   Volkswagen

 

Serviciul de email marketing furnizat de