x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Efectul VW la Renault

0
21 Ian 2016 - 10:58
Efectul VW la Renault


Renault a anunţat că are un plan de reducere a emisei de noxe și a declanșat o campanie de chemare în service a 15.000 de vehicule aflate încă la dealeri, înainte de a le pune în vânzare. Anunţul constructorului francez, care coincide cu ziua în care grupul şi-a făcut bilanţul pe 2015, vine în urma scandalul declanşat săptămâna trecută care a dus la o cădere cu 20% a acţiunilor Renault la bursă.

Prăbuşirea a avut loc după ce o comisie tehnică independentă a inves­tigat, la cererea Ministerului francez al Mediului, dacă Renault a montat pe motoa­rele sale diesel softuri care să păcălească emisia de noxe, aşa cum a făcut VW. Investi­gatorii au făcut percheziţii la sediile grupului şi au ridicat diverse calculatoare.

Primele concluzii au fost că nu a fost utilizat un program de înşelare a clienţilor, aşa cum au făcut germanii, dar că, potrivit ministrului francez al Mediului, unele modele Renault testate de autorităţi emit în condiţii reale mai multe noxe decât în cadrul testelor de laborator.

„Renault nu a trişat. În condiţii de teste respectăm normele de emisii”, a precizat directorul de vânzări şi marketing al grupului, Thierry Koskas. Cert este că Reanult foloseşte pentru a îndeplini norma Euro6 sisteme de eliminare şi control al noxelor mai ieftin decât cel al rivalilor de la Peugeot-Citroën, fapt care a dus la rezultate eronate în cadrul testelor.

O serie de directori Renault au fost audiaţi în cadrul unei comisii guvernamentale şi nu este exclus ca scandalul să nu fie aşa de uşor de aplanat cum cred oficialii Renault. Pentru a revigora acţiunile grupului, francezii au anunţat că la nivel mondial au vândut 2,8 milioane în 2015, din care 1,61 în Europa, cu o creştere de 3% faţă de 2014.
Citeşte mai multe despre:   Renault,   vw,   Volkswagen,   masini,   autoturisme

 

Serviciul de email marketing furnizat de