x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Tehnologii autonome. Monitorizarea șoferului

0
Autor: Cătălin F.Vărzaru 21 Aug 2019 - 19:30
Tehnologii autonome. Monitorizarea șoferului


“Road and Driver” este un nou sistem dezvoltat de compania germană Continental care are ca scop monitorizarea traficul din fața mașinii, dar și a șoferului.  În baza unor algoritmi predefiniți, computerul ultraperformant trebuie să decidă dacă șoferul este capabil să reacționeze în timp util pentru a evita un accident sau trebuie acționate sistemele de urgență automate ale vehiculului. “Datorită noului sistem de camere, vehiculul și șoferul sunt în permanență conștienți unul de celălalt. În cele din urmă, acest lucru se reduce la încredere. Omul poate fi sigur că tehnologia nu îi va returna brusc responsabilitatea de a conduce fără un avertisment și că acest lucru se va produce în conformitate cu criterii clare”, a explicat un reprezentant Continental. Tehnologia este dezvoltată în principal pentru a echipa automobilele autonome care vor începe să circule în anii ce vin pe șoselele publice. Sistemul se bazează pe două camere de înaltă definiție cu infraroșu, una îndreptată către șofer și cealaltă către trafic. Continental dă asigurări că sistemul nu va avea ca funcție și înregistrarea șoferului sau transmiterea de date video despre acesta. Sistemul care va echipa o mașină autonomă se prespune că va fi permanent contectat la internet, oferind, în final, acces unor hackeri pricepuți, chiar și fără voia companiei.

 

Citeşte mai multe despre:   Road and Driver

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de