x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri 12 ore pe zi, televiziunile Intact Media Group sunt lider de audienţă

12 ore pe zi, televiziunile Intact Media Group sunt lider de audienţă

03 Iul 2012   •   15:05
12 ore pe zi, televiziunile Intact Media Group sunt lider de audienţă

Primele sase luni ale anului 2012 arata o apreciere semnificativa a audientelor realizate de televiziunile Grupului Intact pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Drept urmare, Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV si GSP TV sunt, in aceasta jumatate de an, lider de audienta pe trei segmente importante, care, insumate, alcatuiesc 12 ore. Este vorba de Day Time - interval orar 10 - 16, Access Prime-Time - interval 16 – 19 - si Late Fringe -interval 23 - 02,00. Totodata, in luna iunie, televiziunile din INTACT sunt lider de audienta in orele mentionate anterior, cat si intreaga zi (Whole Day), cu o medie a cotei de piata de 20,1 puncte, lasand in urma Grupul CME, care are o medie de 18,9%.

Astfel, in Day Time, in primele sase luni ale anului, cota de piata a posturilor IMG este de 20,9%, cu mai bine de sase puncte mai mare decat cifrele realizate de televiziunile CME, de doar 14,2%. In acest interval orar, Antena 3 transmite emisiuni precum Previziunile Zilei, realizata si prezentata de Sabina Iosub si Niels Schnecker, Stirile Antenei 3 de la ora 14,00 (Lorena Burlacu si Mihaela Barzila) si “Se intampla in Romania' (Maria Coman). De la Antena 1, emisiunea care a contribuit major la aceasta cota de piata a Grupului este Observator 13 (Oana Frigescu).

In Acces Prime Time, cota de piata a “Antenelor', este de 21,6%, cu 1,8% mai mare decat cea a trustului care include Pro TV. In acest interval orar, Antena 1 transmite “Mireasa pentru fiul meu', show-ul prezentat de Mirela Boureanu Vaida, care a fost de nenumarate ori lider de audienta. De la Antena 3, emisiunile informative cu rezultate de audienta excelente au fost, in prima jumatate a anului Secvential (prezentator si realizator Adrian Ursu), 100 de minute (Alessandra Stoicescu), Editia de Week-End (Ioana Raduca si Catalina Porumbel) si Exces de Putere (Oana Stancu si Adrian Ursu).

In Late Fringe, interval orar 23,00 - 02,00, televiziunile IMG au avut o cota de piata de 18%, iar posturile IMG de 17,7%. Antena 1 a avut emisiunea “In puii mei' by Mihai Bendeac, lider de audienta in nenumarate week-end-uri. Tot in acest interval orar, Antena 3 transmite emisiuni informative cum ar fi Panorama (Oana Stanciulescu) , Conexiuni (Valentin Stan), Stirile orei 1,00 si In gura presei, emisiune emblema a Antenei 3, realizata si prezentata de Mircea Badea.

Evolutie comparativ cu 2011

Intervalele in care posturile INTACT inregistreaza cea mai mare crestere sunt Day Time - in medie, 469 000 de romani urmaresc programele Antenelor, cu 93 000 de mai multi comparativ cu 2011 - si in Access Prime-Time - unde se inregistreaza o medie de crestere de 16%, aproximativ 42 000 de telespectatori. Televiziunile care au contribuit cel mai mult la cresterea audientelor sunt Antena 1 si Antena 3. In acelasi timp, la Antena 2 s-au remarcat emisiunile Confidential, Agentul VIP si Rai Da’Buni, la Euforia - Prodanca si Reghe, Dragoste in prelungiri, iar la GSPTV, cele trei meciuri amicale din februarie si mai, Steaua -Juventus Bucuresti, apoi Romania - Uruguay si Steaua 86 cu Nationala Artistilor. (Sursa: Kantar Media (2012)/ GFK Romania (2011), Target: All Urban; Copyright: Armadata).

×
Subiecte în articol: mass media