x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Comunicare şi dezvoltare profesională la Go4Media!

Comunicare şi dezvoltare profesională la Go4Media!

23 Iun 2011   •   08:52

Marti, 21 iunie, Liga Studentilor Romani din Strainatate (LSRS) a organizat Go4Media, proiect in cadrul caruia tinerii ce isi doresc cariere in domeniul comunicarii au avut sansa de a interactiona cu reprezentanti de top ai companiilor din acest domeniu. Participantii au rezolvat un studiu de caz sub indrumarea expertilor din companii, iar echipa castigatoare a obtinut stagii de practica pe durata verii in cadrul Intact Media Group.

Bucuresti, 23 iunie. Ziua de 21 iunie a stat sub semnul dezvoltarii profesionale pentru norocosii finalisti care au avut sansa de a participa la Go4Media. In cadrul proiectului LSRS, 30 de finalisti au avut ocazia sa cunoasca mai bine oportunitatile existente in Romania in domeniul comunicarii.

Evenimentul a inceput printr-un mesaj din partea Ligii Studentilor Romani din Strainatate. Irina Scarlat, Vice-Presedinte Comunicare & Informare, a vorbit participantilor despre importanta pe care o are intoarcerea acasa si multitudinea oportunitatilor de cariera existente in Romania.

Au urmat prezentarile companiilor prezente in program, companii care au raspuns invitatiei adresate de Liga Studentilor Romani din Strainatate si au demonstrat participantilor numeroase moduri in care se pot dezvolta profesional in Romania. Au luat cuvantul rand pe rand Dana Dobrica (Intact Media Group), Diana Zaim (Omniasig Vienna Insurance Group), Andreea Ionita (Griffon & Swans) si Raluca Burtescu (Ambition!).

In continuarea evenimentului, Barna Nemethi (fondator Griffon & Swans) a sustinut pentru participantii la eveniment un training despre media, comunicare si publicitate. Astfel, tinerii au inteles ce inseamna cu adevarat sa lucrezi in domeniu si modul in care acest lucru poate fi facut cu succes.

A urmat momentul mult-asteptat: studiul de caz. Sase echipe a cate 5 participanti au avut drept sarcina sa dezvolte o campanie media pentru promovarea celui de-al doilea sezon al show-ului "Castigi in 60 de secunde'. Echipele au lucrat sub atenta indrumare a unui juriu format din specialisti in domeniul comunicarii: Alina Birman (Brand Manager Antena 2), Romina Stan (Digital PR Executive Intact Media Group), Vlad Ciulley (Executive Director Intact Interactive), Alin Marta (Specialist Marketing Omniasig Vienna Insurance Group) si Diana Zaim (Specialist Marketing Omniasig Vienna Insurance Group).

Prezentarile au fost interactive si de o inalta calitate, participantii demonstrandu-si astfel aptitudinile analitice si creative. Competitia a fost stransa, iar juriul a deliberat timp de mai bine de o ora pentru desemnarea celei mai bune campanii media. Echipa castigatoare a fost formata din Mihaela Andreea Voicescu (Jacobs University Bremen), Ioana Dinica (University of Groningen), Olivia Sandu (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, S.N.S.P.A.), Adela Cocis (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, S.N.S.P.A.) si Andrei Polmolea (University College Birmingham). Membrii echipei castigatoare vor avea oportunitatea de a face primii pasi in dezvoltarea lor profesionala alturi de grupul INTACT printr-un internship in cursul verii. Programul le va oferi sansa unica de a dobandi aptitudini si cunostinte specifice domeniului mass-media, lucrand alaturi de profesionisti in domeniu.'

"Daca Goethe spunea "Sa nu lasi sa treaca o zi fara sa vezi, sa auzi sau fara sa crezi in ceva frumos', eu cred ca LSRS a facut asta astazi. Dincolo de a fi un eveniment frumos in termeni goetheieni, a fost unul educativ si constructiv. Va multumesc!'; a declarat unul dintre participantii la eveniment.

Marti, 21 iunie, Liga Studentilor Romani din Strainatate a demonstrat inca o data tinerilor romani de pretutindeni faptul ca exista nenumarate oportunitati de cariera in Romania si a evidentiat tinerilor prezenti la eveniment importanta determinarii, a increderii si a vointei pentru realizarea idealurilor proprii.

×
Subiecte în articol: mass media