În ciuda crizei financiare, Băneasa Shopping City, unul dintre cele mai mari centre comerciale din România, are o creştere de 40% a traficului de vizitatori în aprilie-octombrie 2009 comparativ cu aceeaşi perioadă din 2008.
Peste 8 milioane de români au ales să-şi facă cumpărăturile în Băneasa Shopping City, iar estimările companiei arată că până în aprilie 2010 numărul acestora va atinge 10 milioane. Centrul are o suprafaţă închiriabilă de 85.000 de metri pătraţi şi peste 300 de magazine, oferind cea mai bună selecţie de branduri internaţionale, un food court pe două niveluri şi numeroase variante de entertainment.
De la deschiderea centrului comercial, în aprilie 2008, numeroşi retaileri au ales să îşi extindă afacerile în acest centru comercial, gradul de ocupare fiind în prezent de 97%. "Planurile de dezvoltare pentru 2010 includ începerea lucrărilor la mult aşteptata zonă de entertainment. Aceasta va include un cinematograf cu 14 săli, o sală de bowling şi o zonă de distracţii pentru toată familia", a declarat Ali Ergun Ergen, Director Executiv Băneasa Developments.