x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Ce se ascunde in spatele marcilor proprii din hypermarketuri

0
Autor: IncomeMagazine 25 Oct 2012 - 11:59
Ce se ascunde in spatele marcilor proprii din hypermarketuri Timi Slicaru/Income Magazine


Apărute din necesitatea retailerilor de a-şi fideliza clienţii prin produse pe care nu le pot găsi şi în alte reţele, dar şi din dorinţa producătorilor de a-şi asigura un anumit volum de marfă în ciclul de producţie, mărcile proprii s-au dezvoltat puternic, în ultimii ani fiind percepute chiar ca „salvatoare” ale crizei. O piaţă de 1,2 miliarde de euro, care creşte în ritm alert.

Aro sau Clever. Nr. 1 ori 365. Gusturi Româneşti sau Tradiţia Gustului. Sunt mărcile proprii pe care le întâlnim tot mai des şi pe tot mai multe rafturi în reţelele comerciale din România. Toţi marii comercianţi au mărci proprii, iar spaţiul alocat acestora este tot mai generos. Retailerii oferă, sub acelaşi nume, cam tot ce ţi-ai dori şi, în cele mai multe cazuri, produsele sunt mult mai ieftine. Însă, în la fel de multe cazuri, calitatea lasă de dorit. Pentru că, atenţie, mărcile proprii pot fi din categoria economic, premium sau high quality. Afacerile pe această nişă merg foarte bine, iar criza pare să fi fost pretextul perfect , mai ales pentru produsele ieftine. Cine are de câştigat? Toată lumea, poate mai puţin cumpărătorul, care nu întotdeauna se alege cu o calitate bună. Dar ştie ce cumpără şi îşi asumă acest risc. Retailerul vinde , iar producătorul are de lucru şi nici nu este obligat să-şi asocieze numele cu un produs slab calitativ . Pentru că adevărata expansiune a avut loc pe segmentul de preţ economic. Spre exemplu, Carrefour România, Real Hypermarket sau Profi şi-au dezvoltat puternic, în ultimii ani, acest portofoliu private label.


Citeste AICI intreaga analiza

Citeste si
China va construi un aeroport cat Insulele Bermude

Cine va conduce una din cele mai mari puteri ale lumii. "S-a stabilit deja ORDINEA"
TOP 10 oraşe cu cea mai rapida creştere din lume
Taxa care loveste in romanii din Italia. Cum vrea Fiscul din Peninsula sa scoata bani din casele din Romania
 

Citeşte mai multe despre:   marci proprii,   aro,   clever,   365

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Insuficiența calificării pentru angajare, la maxime istorice

Insuficiența calificării pentru angajare, la maxime istorice
Banca Națională a României (BNR) prezintă, în ultimul său Raport asupra Inflației, evoluția indicatorului de „necorelare a pregătirii candidaților”, evidențiind ponderea candidaților la angajare care nu...

Circa 5.000 de restaurante se vor închide în acest an. Pierderi de 500 de milioane de euro pe lună

Circa 5.000 de restaurante se vor închide în acest an. Pierderi de 500 de milioane de euro pe lună
Industria restaurantelor va pierde circa 5.000 de locaţii la nivel naţional, adică 10% din total, întrucât acestea nu se vor mai putea redeschide în perioada următoare, a...

Industria hotelieră ar putea avea pierderi de circa un miliard de euro în acest an

Industria hotelieră ar putea avea pierderi de circa un miliard de euro în acest an
Industria hotelieră estimează pierderi de circa un miliard de euro, după cum a anunţat Călin Ile, preşedintele Fedderației Industriei Hoteliere din România (FIHR). "În industria hotelieră, în...

România nu mai are cea mai mare inflație din UE

România nu mai are cea mai mare inflație din UE
România nu mai are cea mai mare rată a inflaţiei din Uniunea Europeană, a precizat ministrul Finanţelor, Florin Cîţu. "PSD a ţinut voit trei ani de zile Romania în topul ruşinii în UE. În guvernarea s...

România pe ultimul loc în UE la sumele alocate pentru prestațiile familiale

România pe ultimul loc în UE la sumele alocate pentru prestațiile familiale
România se află pe ultimul loc în UE la sumele alocate anual pentru prestaţiile familiale, cu 104 euro pe cap de locuitor în 2017. Media în spațiul comunitar a fost de 675 de euro. Bulgaria a...

Măsuri active de sprijin pentru piața muncii de la 1 iunie

Măsuri active de sprijin pentru piața muncii de la 1 iunie
Executivul a aprobat o serie de măsuri active de sprijin pentru angajaţi şi angajatori și continuă acordarea indemnizaţiei de şomaj tehnic, în domeniile de activitate unde nu s-au ridicat...

ASF, somată să sancţioneze drastic abuzurile asigurătorilor

ASF, somată să sancţioneze drastic abuzurile asigurătorilor
Autoritatea de Supraveghere Financiară va convoca mâine reprezentanţii companiilor de asigurări, ai transportatorilor şi consumatorilor pentru a se pune de acord în ceea ce priveşte modificarea Legii RCA, având...

Politicienii, chemaţi să ajute agricultura şi industria alimentară

Politicienii, chemaţi să ajute agricultura şi industria alimentară
Opt organizaţii patronale şi sindicate din agricultură şi industria alimentară, reunite într-un comitet de iniţiativă, solicită adoptarea de urgenţă a unui plan de măsuri pentru protejarea şi promovarea...

România are tot mai puțini copii, dar afacerile pentru ei înfloresc

România are tot mai puțini copii, dar afacerile pentru ei înfloresc
Statisticile oficiale raportate cu ocazia Zilei Copilului arată că, pe de-o parte, populația sub 18 ani este într-o scădere continuă și chiar accelerată în ultimii ani, dar de cealaltă parte, afacerile cu...

Cum a gestionat Germania pandemia COVID-19

Cum a gestionat Germania pandemia COVID-19
BERLIN- Germania este adesea menționată ca un exemplu pozitiv al modului de gestionare a pandemiei COVID-19. Am avut succes în prevenirea supraîncărcării sistemului nostru de sănătate. Curba infecțiilor este...

Vreți trenuri? CFR are nevoie de o sumă colosală să întreacă trotineta

Vreți trenuri? CFR are nevoie de o sumă colosală să întreacă trotineta
Pentru români, trenurile de mare viteză rămân un proiect science fiction pentru mult timp de acum înainte. Noi trebuie să ne mulţumim cu trenurile care înregistreză printre cele mai mici viteze medii din Europa...

Metodologia-cadru de organizare a examenului național de definitivare în învățământ

Metodologia-cadru de organizare a examenului național de definitivare în învățământ
În contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea COVID-19, Ministerul Educației și Cercetării a adoptat următoarele modificări și completări ale Metodologiei-cadru de organizare și...

Pășunatul și necesitatea rotirii solelor. Ce spune Codul de bune practici agricole

Pășunatul și necesitatea rotirii solelor. Ce spune Codul de bune practici agricole
Vitele au ieșit la pășune de ceva vreme bună deja. Este bine de știut faptul că pășunatul aduce o serie de avantaje în ceea ce privește cheltuielile legate de hrana animalelor, dar și în ceea ce privește...

Un apel pentru salvarea Agriculturii românești

Un apel pentru salvarea Agriculturii românești
In urma APELULUI la unitate, transmis public asociatiilor si producatorilor de alimente, intr-o singura voce care sa convinga despre importanta luarii tuturor masurilor pentru ca AGRICULTURA si INDUSTRIA ALIMENTARA din...

Două treimi dintre cele 29.000 de companii majore ar putea intra în dificultate

Două treimi dintre cele 29.000 de companii majore ar putea intra în dificultate
Dintre cele 29.000 de companii de impact din România care au active de peste 1 milion de euro, 50% dintre ele aveau dificultăţi înainte de această criză, iar acum 70% dintre aceste companii ar putea fi în o stare...
Serviciul de email marketing furnizat de