x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Dacia - incă o fabrică

0
11 Oct 2007 - 00:00

Renault ar putea construi incă o fabrică in Romănia după 2009.

Renault ar putea construi incă o fabrică in Romănia după 2009. Carlos Ghosn (foto), preşedintele Renault a declarat că in 2008 fabrica de la Mioveni va ajunge la o capacitate de 300.000 de autoturisme produse. Din 2009 vor ieşi de pe poarta uzinei 400.000 de unităţi, care este maximul ce poate fi obţinut din această uzină, iar la această capacitate, va fi una dintre cele mai mari fabrici ale constructorului francez. Ghosn a precizat că dacă situaţia o va cere, Renault va ma construi incă o fabrică in Romănia, dar acest fapt se va intămpla numai dacă "Romănia se va menţine competitivă in privinţa salariilor". "Salariile in Romănia sunt mai competitive decăt in Coreea sau Japonia, dar acestea compensează la productivitate", a declarat Ghosn. Posibilitatea construirii noii fabrici este doar una din opţiuni. Ghosn a completat că pentru extinderea capacităţii de producţie vor fi angajaţi pe platformă 2.000 de oameni.

CONDIŢII. In acelaşi timp, preşedintele Renault a completat că nu este posibilă dezvoltarea numai din partea constructorului francez, pentru că mai există şi alte limitări care nu depind de acesta. Ghosn a dat exemplu drumurile, care trebuie să poată susţine o producţie mărită. "După o mare autostradă, am mers pe un drum de 6 mile foarte ingust. Pe aici mi s-a spus că trec 700 de camioane pe oră", a subliniat Ghosn. El a completat că dacă se va ajunge la un număr de 800-900 camioane pe oră, trebuie ca şi drumul să poată rezista. De asemenea, şi furnizorii trebuie să işi poată suplimenta producţia pentru a ţine pasul cu Dacia.

Citeşte mai multe despre:   economic

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Packaging design și ilustrație

Packaging design și ilustrație
Pentru început, cel mai bine ar fi să înțelegem corect termenii cu care operăm. Începem cu packaging design care în românește înseamnă pur și simplu design de ambalaj.   Da, termenul de packaging,...

”INOVALIMENT 2020” la final

”INOVALIMENT 2020” la final
Galerie Foto Astăzi a avut loc ceremonia de închidere a primei ediții a Târgului Internațional de Invenții și Inovații ”INOVALIMENT”, care s-a desfășurat online, în perioada 23-27 noiembrie. În cadrul târgului de...

Mai mulți retaileri au fost amendați pentru comercializarea de măști neconforme

Mai mulți retaileri au fost amendați pentru comercializarea de măști neconforme
Mai multe supermarketuri și farmacii au fost amendate pentru comercializarera de măști de protecție neconforme. Printre acestea se află Lidl, Kaufland, Mega Image, Auchan, Altex, Profi, Dedeman, DM, dar și...

Vaccinul împotriva COVID-19 ia din strălucirea aurului

Vaccinul împotriva COVID-19 ia din strălucirea aurului
Analizele efectuate de experții Autorității de Supraveghere Financiară au relevat faptul că, în ultima perioadă, cotația aurului pe bursele internaționale a scăzut brusc, pe fondul informațiilor referitoare...

România, printre țările UE care alocă cei mai puțini bani pentru cercetare și dezvoltare

România, printre țările UE care alocă cei mai puțini bani pentru cercetare și dezvoltare
România, Malta, Cipru, Letonia, Irlanda, Slovacia, Bulgaria și Lituania alocă cel mai puțin pentru dezvoltare și cercetare, arată datele publicate vineri de Oficiul European de Statistică (Eurostat). Astfel,...

Investitorii străini, speriați de pandemie

Investitorii străini, speriați de pandemie
Investițiile străine în România au scăzut la mai puțin de jumătate în 2020, față de 2019, atât ca valoare alocată, cât și - mai grav - ca număr de societăți înființate aici. Pe lângă mai vechile...

Panouri solare pentru HoReCa, nu și pentru populație

Panouri solare pentru HoReCa, nu și pentru populație
Industria ospitalității așteaptă de la Guvern ghidul solicitantului pentru a aplica pe noul program de sprijin, prin care hotelurile, pensiunile și restaurantele ar putea să-și monteze panouri solare. Prin...

Românul împrumută 6 lei la 10 ținuți în bancă

Românul împrumută 6 lei la 10 ținuți în bancă
Gradul de creditare, calculat ca raport dintre totalul împrumuturilor și cel al depozitelor bancare, a scăzut ușor în timpul crizei COVID-19. Județele sărace, cu economii scăzute, se dovedesc mai prudente...

Robotul care alege angajatul ideal

Robotul care alege angajatul ideal
Primul asistent virtual de recrutare din România a fost lansat pe piaţa de resurse umane. O platformă acționează ca un fel de robot care citește CV-urile solicitanților de joburi și selectează persoanele...

VIDEO. Cîțu: Deficitul după primele 10 luni este de 74,04 miliarde de lei, adică 7% din PIB

VIDEO. Cîțu: Deficitul după primele 10 luni este de 74,04 miliarde de lei, adică 7% din PIB
Galerie Foto Deficitul bugetar după primele zece luni din acest an este de 74,04 miliarde de lei, respectiv 7% din PIB, a anunțat joi, într-o conferință de presă, ministrul Finanțelor, Florin Cîțu. „Deficitul după...

Vânzările de mașini electrice vor crește cu 30% pe an, în următorul deceniu

Vânzările de mașini electrice vor crește cu 30% pe an, în următorul deceniu
Autovehiculele electrice vor înregistra un salt semnificativ în următorul deceniu. Vânzările acestora vor crește cu 30% pe an, ceea ce înseamnă că una din trei mașini noi, achiziționate la nivel gloval, va fi...

Ionuț Dumitru spune care sunt soluțiile pentru ieșirea din criza economică

Ionuț Dumitru spune care sunt soluțiile pentru ieșirea din criza economică
România are nevoie de o colectare ma bună de colectare a taxelor, și nu de creșterea impozitelor. Totodată, deficitul bugetar mare trebuie să scadă, iar impozitele nu trebuie nici să crească, pentru că asta ar...

Joc în lumea banilor   

Joc în lumea banilor   
Galerie Foto Educația financiară este esențială în formarea viitoarelor generații de adulți, dar România nu excelează deloc la acest capitol. Conform unui studiu al Băncii Mondiale, țara noastră ocupă locul 124 din ...

Terenurile agricole mari se pot vinde doar cu avizul MADR

Terenurile agricole mari se pot vinde doar cu avizul MADR
Vânzarea de terenuri agricole aflate în extravilan cu o suprafaţă mai mare de 30 hectare va fi atestată doar prin avizul final emis de Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR), arată o ordonanță de...
Serviciul de email marketing furnizat de