x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Exclusiv TopGear - Logan Break

Exclusiv TopGear - Logan Break

12 Iun 2006   •   00:00
Exclusiv TopGear - Logan Break

Noua creatie Dacia Renault pas-treaza 90% din conceptul Steppe si-si propune sa fie in acelasi timp break, monovolum si utilitara.

Tudor Bratu - Top Gear
Revista Top Gear va prezinta in premiera mondiala primele fotografii cu noua Dacia Logan Break, precum si cu versiunea utilitara a acesteia.

La Salonul Auto de la Geneva din primavara acestui an, o tara intreaga a suspinat adanc cand cei de la Dacia au dezvaluit primul concept din istoria marcii de la Mioveni. Dupa aceeasi reteta, noua caroserie a masinii nationale va fi prezentata in premiera mondiala la Salonul Auto de la Paris, din toamna.

SPIONAJ. In urma unor eforturi deosebite, revista Top Gear Romania prezinta in premiera mondiala poze spion ale noii Dacia Logan Break, necamuflata, surprinsa chiar aici in Romania.

Estetica pare sa nu fi contat deloc. Logan Break va fi vandut in locul lui Renault Kangoo si astfel proportiile uriase si designul practic par normale pentru o masina ce va fi in acelasi timp break, monovolum si utilitara.

Logan Break pastreaza 90% din caracteristicile conceptului Steppe. Lipsesc doar accesoriile de caroserie tip off-road si designul modern al blocurilor optice si al bordului. Masina va avea usi spate cu deschidere diametral opusa, si nu hayon, iar marginea de incarcare este mult mai joasa decat la versiunea limuzina.

Habitaclul lui Logan Break este identic cu cel al versiunii in trei volume ca si partea frontala. Oglinzile retrovizoare sunt mai mari, lucru logic la o masina de 4,47 metri lungime si o inaltime de aproximativ 1,78 metri (cu tot cu sinele de pe plafon). Modelele din fotografie sunt echipate cu motorizarea diesel de 1,5 litri dCi, acest lucru fiind vizibil la pozele din fata, unde in spatele spoilerului poate fi recunoscuta usor prezenta unui intercooler. Unele din masini erau echipate cu sapte locuri, dar scaunele din portbagaj par impracticabile pentru doi adulti, din cauza podelei foarte inalte in interior.

DUBITA. Versiunea utilitara este practic aceeasi masina cu Break-ul, doar ca ii lipsesc geamurile laterale din spate. Portierele spate nu au fost insa eliminate si pentru reducerea costurilor nu a fost montata o usa culisanta, absolut necesara la o utilitara moderna. Suntem curiosi ce s-au gandit cei de la Dacia ca vom incarca prin usile mici din spate, pe unde nu intra nici macar un televizor. Spatiul dintre scaunele fata si spatiul de incarcare este delimitat de un perete cu aspect si fabricatie ieftina, care rapeste mult din spatiu. Avand in vedere ca un Logan diesel echipat costa aproape 10.000 de euro, o versiune de top break va depasi cu siguranta foarte usor acest prag. Utilitara este probabil sa coste sub 10.000 de euro si poate deveni un best-seller printre micii intreprinzatori care nu au nevoie de performante si aspect.
×
Subiecte în articol: economic logan break logan break