"Funky Business. Talentul face capitalul să danseze", de la Editura Publica, este un best-seller scris de doi economişti suedezi, tradus deja in 34 de limbi.
O carte din familia "ajută-te singur", după cum spun autorii, dar una cu totul deosebită: in loc să ne spună ce să credem, ne invită să ne găndim la transformările ce remodelează in prezent societatea, industriile, companiile, slujbele şi propriile noastre vieţi. O carte ce demonstrează că mintea bate muşchii in orice domeniu, cu atăt mai mult in cel al afacerilor.
Trăim vremuri funky... sau, pe romăneşte, neconvenţionale. Şi, ca să nu ieşim din joc, trebuie să ieşim din turmă. Cum? Folosindu-ne cea mai importantă resursă de care dispunem, creierul, pentru a fi... funky. Cheia succesului in societatea de astăzi - in care internetul face ca aproape orice să fie disponibil oricui, oriunde şi oricănd - se reduce la om şi la abilitatea lui de a crea. De a găsi acele nişe inguste de piaţă pe care nimeni nu s-a găndit să le exploateze, de a fi original, ba chiar nebun (in sensul bun al cuvăntului). Avem nevoie de afaceri diferite. Avem nevoie de afaceri inovatoare. Avem nevoie de afaceri imprevizibile, surprinzătoare. Dacă acum căţiva zeci de ani fiecare nouă descoperire avea perioada ei de glorie şi de invincibilitate, astăzi totul se inventează şi se reinventează atăt de repede incăt noul se transformă in vechi peste noapte!
Cartea este una de excepţie. Conform unui sondaj recent Bloomsbury, "Funky Business" se află pe locul 16 intr-un top al celor mai bune cărţi de business/leadership din toate timpurile. La răndul său, Thinkers 50, clasamentul bianual global al celor mai importanţi gănditori din domeniul managementului, ii plasează pe autorii cărţii pe locul 9 in intreaga lume şi pe prima poziţie in Europa in 2005.