Comisia Europeana a deschis doua investigatii cu privire la schema de sprijin pentru investitii in aeroporturile regionale din Romania. In acest sens, Comisia are indoieli cu privire la faptul ca finantarea publica indeplineste un obiectiv de interes general clar definit, avand in vedere aparenta supraoferta de servicii aeroportuare din Romania. In plus, Comisia trebuie sa evalueze daca infrastructura modernizata este necesara, avand in vedere activitatea limitata a aeroporturilor. In ceea ce priveste aeroportul din Timisoara, CE va verifica daca subventiile anuale servesc doar la reducerea cheltuielilor curente ale operatorului aeroportuar si nu favorizeaza din punct de vedere economic un singur operator. Astfel, Comisia va investiga relatiile contractuale dintre aeroportul din Timisoara si Wizz Air. Este vorba despre un contract de marketing incheiat in 2008 si neplata unor taxe de aeroport in valoare de 2,6 milioane de euro, precum si reduceri suplimentare de 72% pana la 85% la toate taxele de aeroport pentru aeronavele de mare capacitate.