x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Vânzările online din România au scăzut în 2021. La ce nivel au ajuns

Vânzările online din România au scăzut în 2021. La ce nivel au ajuns

28 Dec 2021   •   12:16
Vânzările online din România au scăzut în 2021. La ce nivel au ajuns

Vânzările online în România a scăzut cel mai mult în 2021, trend invers față de UE, unde acestea au crescut, arată datele Eurostat.

Totodată, 19% dintre companiile din UE cu peste 10 angajați au avut vânzări online de peste 1% din cifra de afaceri.

Însă doar 12% dintre firmele cu cel puțin 10 salariați care activează pe piața românească au declarat acest lucru. Mai mult, comercializarea produselor online a scăzut față de 2020, când procentul era  de 18%. 

Belgia şi Finlanda sunt statele cu cele mai mari creşteri ale vânzărilor online, acestea reprezentânt 31%, respectiv 24%.

Danemarca este ţara cu cel mai mare procent de companii cu vânzări online, 38% dintre companiile cu cel puţin 10 angajaţi declarând că vânzările online au reprezentat peste 1% din cifra de afaceri, urmată de Irlanda şi Suedia, cu 34%.

Statele cu cele mai mici vânzări online sunt  Luxemburg 9%, Bulgaria 10%, Franţa şi România, 12%.

×
Subiecte în articol: vanzari online