Carrefour a înregistrat un profit operațional de 718 milioane de euro în primul semestru din 2020, în creștere cu 29,1%. Retailerul francez a făcut economiii de 480 de milioane de euro în primele șase luni ale anului, transmite Reuters.
Performanța depășește previziunile analiștilor care se aşteptau la un profit de 628 milioane de euro. Acest lucru a fost posibil datorită reducerii costurilor şi a vânzărilor solide din Brazilia şi Spania.
Până la sfârșitul acestui an, compania vrea să facă economii de costuri de 3 miliarde de euro, pe bază anuală, faţă de ţinta precedentă, de 2,8 miliarde de euro.
Carrefour urmează un plan de relansare pe cinci ani, lansat în 2018 şi destinat reducerii costurilor şi dezvoltării ofertei online, pentru a contracara concurenţa din partea rivalilor online, precum Amazon. Compania îşi extinde reţeaua de magazine de proximitate pentru a-şi reduce dependenţa de hipermarketuri.
În România, Carrefour are 370 de magazine din ţară, portalul unic www.carrefour.ro şi platforma Bringo, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store, în 24 de oraşe.