x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie România, promovată de Eurosport şi CNN

România, promovată de Eurosport şi CNN

14 Iul 2009   •   00:00

Eurosport şi CNN sunt televiziunile desemnate câştigătoare de Ministerul Turismului pentru a difuza spoturile de promovare turistică a României.



Bugetul alocat de minister pentru aceast serviciu se ridică la suma de 1,33 milioane euro, potrivit instituţiei. Astfel, ministerul va achiziţiona, pentru campania "Romania - Land of choice", serviciile de difuzare a 550 de spoturi pe canalul Eurosport şi a 475 de spoturi pe Eurosport 2. Totodată, va fi organizată o campanie de promovare pe canalul Eurosport, de 325 billboard-uri de şase secunde, şi o campanie de difuzare pe internet a nouă milioane de bannere.

În acelasi timp, Ministerul Turismului va achiziţiona serviciile de difuzare a 529 de spoturi pe canalul CNN, de la Asocierea Best Advertising&Consult - Opti Media SRL, care a oferit cel mai mic cost pe punctul de audienţă, la un buget de 334.950 euro, fără TVA.

Potrivit European Media and Marketing Survey, Eurosport este postul de televiziune paneuropean de sport cu cea mai mare audienţă, iar CNN are cea mai mare audienţă dintre canalele internaţionale de ştiri.Campania "Romania - Land of choice" are ca scop creşterea numărului de turişti străini în România.
Mediafax

×
Subiecte în articol: economic