Romanii vor cheltui in acest an 287,6 milioane euro pentru produse de ingrijire personala si frumusete, pentru cele de ocrotire a sanatatii, alimente si bauturi achizitionate in sistem de vanzari directe, in crestere cu 3,3% fata de 2010, cand au platit 278,2 milioane euro, potrivit Euromonitor.
Segmentul de vanzari directe in Romania va inregistra in acest an o usoara revenire, dupa scaderea consemnata in 2010. Vanzarile directe de produse de frumusete si ingrijire corporala vor ajunge in acest an la 252,1 milioane euro, cu 3,5% mai mult fata de 2010, cand au fost de 243,5 milioane euro. Romanii vor aloca 3,9 milioane euro pentru produsele de ingrijire a sanatatii procurate prin sistemul vanzarilor directe si 15,4 milioane euro pentru alimente si bauturi. Analistii Euromonitor au aratat ca vanzarile de produse de frumusete si sanatate din retailul traditional si modern vor continua sa creasca si in anii urmatori cu un ritm superior fata de vanzarile directe, un numar mare de romani preferand sa isi faca cumparaturile in magazine, unde exista o gama larga de produse.