Vremea bună, introducerea tichetelor de vacanţă şi ofertele speciale din portofoliul agenţiilor de turism pentru toate staţiunile de pe litoral au determinat o creştere a vânzărilor.
"Dacă la finele primului semestru din 2009, diferenţa de vânzări pe turism intern faţă de perioada similară din 2008 era de 25%, vânzările din luna iulie au redus diferenţa, la şapte luni, bineînţeles, la 15%", a declarat Lucia Morariu, director general al agenţiei Eximtur. Turiştii aleg cu mare grijă structurile de cazare, în funcţie de calitatea serviciilor oferite, remarcându-se creşterea solicitărilor pentru servicii de cazare, nu şi de masă. "Există hoteluri pentru care am înregistrat creşteri mari de vânzări faţă de anul 2008 şi altele pentru care vânzările scad chiar cu 50%", a explicat Morariu.
De asemenea, potrivit datelor furnizate de specialişti, luna trecută s-a observat o creştere a interesului pentru mai multe zone turistice de la noi din ţară. "Ne bu-cură creşterea interesului pentru destinaţiile din ţară în care au apărut multe locaţii noi. Dintre acestea amintim Băile Felix, Băile 1 Mai, Buziaş, Olăneşti etc.", a spus Morariu.
Citește pe Antena3.ro