x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Fonduri europene mai... prietenoase cu românii

0
Autor: Diana Scarlat 27 Mar 2019 - 10:50
Fonduri europene mai... prietenoase cu românii Stefan Mihai
Vezi galeria foto


„Bani europeni pentru idei româneşti!” este sloganul primei campanii de informare a Ministerului Fondurilor Europene din ultimii şase ani. Scopul campaniei este acela de a determina cât mai mulţi români să ia în considerare finanţarea proiectelor din bani europeni. UE vrea ca politicile de coeziune să fie cunoscute de toţi cetăţenii europeni şi să se înţeleagă necesitatea acestui sprijin.

Imagini atractive, rezultate pozitive şi limbaj prietenos – acestea sunt coordonatele campaniei MFE. „Scopul campaniei este de promovare a beneficiilor pe care fondurile europene le-au generat în România, în cei 11 ani de la aderare. Avem spoturi TV şi radio, bannere online, promovare social-media, advertoriale, panouri publicitare stradale şi obiecte promoţionale”, a explicat Adriana Mărgărit, directoarea Departamentului de Comunicare al MFE. 28 martie este startul acestei campanii, prin lansarea primului spot. Campania se va desfăşura între 28 martie şi 31 august 2019, având un buget de circa 2,5 milioane de euro, din bani europeni. „Această campanie vine într-un context european extrem de important. Istoria politicii de coeziune a început în anii '60, pentru a salva nişte regiuni miniere din Germania. Această politică a reuşit să susţină motorul economiei europene, de acum 50 de ani. Din păcate, s-a constatat, în anul 2017, că cetăţenii europeni, în general, nu ştiu foarte multe lucruri despre ceea ce a făcut pentru ei politica de coeziune. Pentru că se discuta despre reforma politicii de coeziune în 2017, iar unii dintre principalii beneficiari ai fondurilor de coeziune contestau necesitatea continuării sau consolidăriii ei, sub preşedinţia malteză a Consiliului UE s-au pus bazele promovării politicilor de coeziune. În acest moment avem şi noi o campanie. Orice implementare şi orice reformă trebuie să se bazeze pe ceea ce s-a-ntâmplat deja. Vrem să arătăm că această politică de coeziune a ajutat România să ajungă unde este astăzi, a sprijinit oameni, a sprijinit IMM-uri. România continuă să fie un beneficiar al acestei politici şi vrem să fie foarte bine cunoscut acest lucru”, a explicat Mihaela Toader, secretar de stat în Ministerul Fondurilor Europene. Ministrul Rovana Plumb a anunţat, recent, că au fost depuse deja proiecte în valoare de 39 de miliarde de euro, din care au fost contractate aproape 21 de miliarde, iar până în prezent nu s-au înregistrat corecţii financiare.

Campania reprezintă o noutate absolută, pentru că respectă regulile de bază din publicitate, nu pe cele obişnuite pentru instituţiile publice. De la 1 august 2017 au intrat în România 8,6 miliarde de euro.

Citeşte mai multe despre:   fonduri europene

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Creștere spectaculoasă a capitalului românesc în start-up-uri

Creștere spectaculoasă a capitalului românesc în start-up-uri
În plină pandemie de coronavirus, start-up-urile românești au atras cu 59% mai mult capital autohton în 2020, raportat la anul anterior, potrivit analizei Romanian Venture Report 2020, publicată How...

Unitatea 1 CNEE Cernavodă va fi oprită pe 23 ianuarie 2021

Unitatea 1 CNEE Cernavodă va fi oprită pe 23 ianuarie 2021
Unitatea 1 CNE Cernavodă va fi oprită controlat pe 23 ianuarie 2021 pentru lucrări de reparații, provocate de o defecțiune la circuitul tehnologic, transmite Nuclearelectrica (SNN). Manevrele de reducere a...

Majoritatea angajaților vor un loc de muncă aproape de casă

Majoritatea angajaților vor un loc de muncă aproape de casă
Peste 65% dintre angajați vor un loc de muncă aproape de locuință. Totodată, 41% vor ca tehnologiile din spațiile de birouri să fie mai sigure pentru sănătate, iar 51% acordă importanță măsurilor sanitare,...

Primul atelier de cold brew și craft soda din România

Primul atelier de cold brew și craft soda din România
Galerie Foto Piața băuturilor artizanale din România s-a extins și îmbunătățit în ultimii ani, tot mai mulți oameni căutând gusturi și arome rafinate pentru o stare de bine. Deși pandemia a afectat numeroase afaceri,...

Construcții împotmolite. Ultimul loc din UE

Construcții împotmolite. Ultimul loc din UE
Sectorul construcțiilor a încheiat luna noiembrie 2020 cu rezultate slabe, dar aceasta după o perioadă destul de îndelungată de creșteri accelerate. Specialiștii din domeniu arată că una dintre cauzele...

Pandemia ne-a răsturnat obiceiurile de consum

Pandemia ne-a răsturnat obiceiurile de consum
Criza COVID-19 a făcut ca evoluția afacerilor din comerțul cu ridicata să fie mult mai slabă, după cum arată datele publicate de Institutul Național de Statistică (INS). În anul pandemiei, aceste afaceri au...

Vești bune pentru șoferi. Polițele RCA vor fi decontate direct

Vești bune pentru șoferi. Polițele RCA vor fi decontate direct
Polițele RCA ar putea fi decontate direct, această clauză devenind obligatorie la cumpărare, ceea ce va duce la creșterea prețului. Această schimbare îi va liniști însă pe șoferi, nemulțumiți de faptul...

Schimbări importante în noile contracte de energie electrică. Clienții vor primi acasă un formular

Schimbări importante în noile contracte de energie electrică. Clienții vor primi acasă un formular
Autoritatea Naţională de Reglementare în Energie (ANRE) a anunțat noi schimbări în procesul de contractare şi informare cu privire la ofertele furnizorilor de energie electrică, astfel încât clientul final să...

Cum utilizaţi comparatorul de oferte al ANRE

Cum utilizaţi comparatorul de oferte al ANRE
Dacă doriţi să comparaţi ofertele furnizorilor în piaţa concurenţială, ANRE vă pune la dispoziţie un comparator de oferte pe care îl găsiţi pe site-ul Autorităţii la adresa www.anre.ro. După ce accesaţi...

Cine sunt ofertanții prețurilor de chilipir pentru curentul casnic

Cine sunt ofertanții prețurilor de chilipir pentru curentul casnic
Există un „Top 5” al companiilor care furnizează electricitate și care, conform ofertelor vehiculate oficial, ar putea pune la dispoziția consumatorilor cele mai avantajoase oferte, din punctul de vedere al...

Bilanțul primilor ani de liberalizare a pieței de energie: 75% dintre clienții Enel au deja contracte concurențiale, potrivite nevoilor acestora

Bilanțul primilor ani de liberalizare a pieței de energie: 75% dintre clienții Enel au deja contracte concurențiale, potrivite nevoilor acestora
La 1 ianuarie 2021, momentul liberalizării totale a pieței de energie electrică, România avea, potrivit datelor oficiale, aproape 2,9 milioane de consumatori casnici cu contracte de furnizare la prețuri...

Consiliul Concurenţei se concentrează pe monitorizarea pieţei

Consiliul Concurenţei se concentrează pe monitorizarea pieţei
Sectorul energiei electrice și cel al gazelor naturale sunt domenii prioritare, pe care Consiliul Concurenţei le monitorizează cu atenție, având în vedere impactul pe care îl are asupra populației procesul de...

O liberalizare ratată: Să se revizuiască, primesc, dar să nu se schimbe nimic

O liberalizare ratată: Să se revizuiască, primesc, dar să nu se schimbe nimic
Galerie Foto După tensiunile create de modul haotic în care a fost gestionat procesul de liberalizare a pieţei de energie, Agenţia Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) încearcă acum să calmeze clienţii...

Bunăvoinţa furnizorilor şi false aşteptări pentru clienţi

Bunăvoinţa furnizorilor şi false aşteptări pentru clienţi
Galerie Foto Ministrul Energiei, Virgil Popescu, se declară şi el nemulţumit de actuala situaţie şi spune că a fost prelungită perioada în care poate fi schimbat contractul de furnizare. Deşi recunoaşte că cei care nu...

Ofertele marilor furnizori de energie pentru piaţa concurenţială

Ofertele marilor furnizori de energie pentru piaţa concurenţială
Galerie Foto Pentru a vă alege contractul în piaţa concurenţială care vi se potriveşte cel mai bine consumului dumneavoastră trebuie să vă înarmaţi cu răbdare şi să consultaţi ofertele cât mai multor furnizori....
Serviciul de email marketing furnizat de