Gigantul media Hearst a acceptat să plătească firmei franceze Fimalac 2,8 miliarde de dolari pentru a cumpăra restul participaţiei de 20% pe care încă nu o deţinea la grupul Fitch, extinzându-şi activitatea în domeniul ratingurilor şi al altor servicii financiare.
Hearst a cumpărat 20% din Fitch în 2006, cu 592 de milioane de dolari, apoi şi-a extins participaţia la 80% în perioada 2009 - 2014, cheltuind 2,6 miliarde de dolari.
Compania deţine 31 de staţii TV, reviste precum Cosmopolitan şi Elle, dar şi ziare, printre care Francisco Chronicle şi Houston Chronicle.
"Şeful Fitch, Paul Taylor, a construit o echipă grozavă şi a realizat o creştere semnificativă în domeniul ratingurilor şi al serviciilor financiare", a afirmat Steven Swartz, directorul general al Hearst.
Agenţia de evaluare financiară Fitch concurează cu Moody's şi Standard & Poor's. AGERPRES