x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri In luna ianuarie, televiziunile Intact Media Group, crestere de audienta fata de 2012

In luna ianuarie, televiziunile Intact Media Group, crestere de audienta fata de 2012

04 Feb 2013   •   19:09
In luna ianuarie, televiziunile Intact Media Group,  crestere de audienta fata de 2012
Doua puncte crestere in prime time comparative cu anul trecut.
In prima luna a anului 2013, posturile TV Intact Media Group  isi apreciaza cota de piata pe fiecare dintre intervalele orare, comparativ cu anul trecutin randul publicului din intreg mediul urban. Cota de piata a trustului din care face parte  Pro TV se depreciaza in Day Time, in intervalul orar 10,00 – 16,00.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Urban +g
 
Share
 
 
 
 
 
Ianuarie 2012
 
Ianuarie 2013
 
 
 
 
 
CME
 
IMG
 
CME
 
IMG
 
 
 
Whole day
 
19.1
 
21.3
 
19.7
 
22.8
 
 
 
Prime Time
 
23.4
 
20.6
 
24
 
22.4
 
 
 
Morning
 
26.2
 
24.9
 
26.1
 
25.9
 
 
 
Day Time
 
13.6
 
21.2
 
12.9
 
21.9
 
 
 
Access
 
17.9
 
22.2
 
18.7
 
23.9
 
 
 
Late Fringe
 
16.8
 
19.5
 
19.6
 
21.9

 

Intact Media Group domina clasamentul trusturilor alcatuit in functie de cota de piata a televiziunilor in Whole Day (interval de masurare 02,00 – 26,00). IMG inregistreaza o medie a market share in luna ianuarie de 22,8,% cu 3,1 puncte mai mult decat trustul concurent. Valoarea cotei de piata in Whole Day a Intact Media Group este pe un trend ascendent comparativ cu ianuarie 2012, luna fata de care cresterea este de 1,5 puncte.



O diferenta uriasa de audienta este inregistrata in Day Time, unde televiziunile Intact Media Group sunt pe primul loc, avand o medie a cotei de piata pe luna ianuarie cu 9 puncte mai mare comparativ cu CME. Emisiunile “Antenelor” care au performat in acest interval orar sunt Observatorul orei 13,00, apoi “Mireasa pentru fiul meu”, show-ul prezentat de Mirela Boureanu Vaida,  lider de audienta intr-o proportie covarsitoare, dar si “Previziunile zilei” de la Antena 3, talk-show care ii are la pupitru pe Sabina Iosub si Niels Schnecker.

Intact Media Group este lider de audienta in Day Time si pe publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.


Acces este un alt interval orar in care IMG conduce detasat in topul audientelor, avand 5,2 puncte avans fata de media inregistrata de televiziunile CME. Acces direct, show-ul de după-amiază al Antenei 1, prezentat de Simona Gherghe, a fost lider de audiență în luna ianuarie, atât în rândul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 – 49 de ani, cât și cel al telespectatorilor care locuiesc în întreg mediul urban. Media cotei de piata a acestei emisiuni in luna ianuarie a fost de 20,7. Emisiunile care au contribuit la lidership-ul televiziunilor Intact Media Group in Acces sunt si Observatorul orei 16,00, prezentat de Mihaela Calin, Mireasa pentru fiul meu, dar si Stirile orei 18,00 de la Antena 3.



Late Fringe (23,00 – 02,00) este un alt interval orar in care posturile IMG sunt pe primul loc in topul audientelor in functie de cota de piata inregistrata in ianuarie. Pe locul al doilea se situeaza CME, la 2,3 puncte diferenta. IN acest interval orar sunt difuzate emisiuni cu mare success in randul marelui public, “Un show pacatos”, cu Dan Capatos la pupitru, dar si “In gura presei”, productie realizata si prezentata de Mircea Badea. Stirile Antenei 3 transmise in acest interval orar au contribuit de asemenea la inregistrarea acestei cote de piata.
 

Televiziunile Intact au avut, de asemenea, o crestere consistenta a mediei cotei de piata in Prime – Time in ianuarie 2013, comparativ cu aceeasi luna a anului trecut. Show-uri precum Plasa de stele (prezentat de Dan Negru), Top chef (jurizat de chef Jospeh Hadad,  Nicolai Tand si Tudor Constantinescu), sau In puii mei (Mihai Bendeac), serialul Dallas, talk-show-ul Sinteza zilei (Mihai Gadea), sunt show-uri cu cote de piata importante, care au condus la inregistrarea unui market share al IMG de 22,4%, cu 1,8 puncte mai mult decat anul trecut.
 

×