O mare companie americană a cumpărat un Startup fondat de un român
Teads, o companie specializată în anunţuri video, a anunţat, luni, achiziţia Brainient, un startup cu sediile în Marea Britanie şi în România. Platforma este fondată de Emi Gal împreună cu Andrei Baragan în 2009 şi are scopul de a îmbunătăţi aspectul reclamelor online, făcându-le mai interactive şi mai personalizate, relatează techcrunch.com.
Reclamele create de Brainient pot folosi orice sursă de date care permite accesul la profilul utilizatorului şi preferinţele acestuia, date socio-demografice, locaţia, momentele zilei, vremea (practic orice informaţii de context).
Studioul Brainient are o mulţime de unelte care uşurează mult procesul de creaţie, îl face mai interactiv şi face reclamele să se configureze în funcţie de formatele suportate, de display şi de proprietăţile celui care publică reclama respectivă.

Ştiri din .ro
- Finalizarea procesului grupării Boncu, blocată de a cincea cerere de recuzare de când a început procesul UPDATE ”Perlele” de la final și când se dă sentința Pressalert.ro
- Fostul director de la Piețe SA, anchetat într-un dosar de șantajare a editorului șef al Pressalert.ro și a directorului general al deBanat.ro UPDATE Ioan Nasleu a fost reținut Pressalert.ro
Eficiența programului SUMAL pentru stoparea tăierilor ilegale
Ce spune ministrul Muncii despre pensiile speciale
18 miliarde de lei de la buget pentru plata pensiilor
Obiectiv 2021: Ministerul Transporturilor vrea să investească în căi ferate
Șefa TVR cere Guvernului OUG pentru limitarea activității Televiziunii Române pentru că banii alocați sunt insuficienți
Firma ta are generator electric? Iată de ce este important

Motivarea angajaților - soluții eficiente pentru o echipă productivă
Licitații pentru modernizarea căii ferate București - Craiova
România, pe ultimele locuri în UE la protecția socială în 2019
Legea chiriașului. Care sunt drepturile chiriașilor și ce obligații are proprietarul locuinței
