x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Piata muncii Marketingul online, pe val. Cât câștigă influencerii români

Marketingul online, pe val. Cât câștigă influencerii români

de Redacția Jurnalul    |    12 Dec 2023   •   19:00
Marketingul online, pe val. Cât câștigă influencerii români

Unul dintre cele mai atractive joburi este, cu siguranță, cel de influencer. Însă lucrurile nu sunt atât de simple cum par.

Cât câștigă un influencer în România. Vedetele au vorbit despre sumele încasate

Veniturile atractive și celebritatea îi determină pe mulți tineri să-și dorească să profeseze în domeniul marketingului online. 

Potrivit ultimelor analize, un influencer poate câştiga dintr-un singur video pe Youtube, o postare pe Facebook sau un story pe Instagram cât un român care lucrează într-o corporaţie timp de o lună.

Circa 1.500 de tineri români  trăiesc din crearea de conţinut online iar numărul continuă să crească.  Dar influencerii români câștigă de 8 ori mai puțin decât britanicii și de 30 de ori mai prost decât americanii. Însă specialiștii spun că industria creatorilor de conţinut online este în creştere, chiar dacă criza a tăiat o parte dintre bugete, potrivit spynews.ro.

Ce spun influencerii

În perioada pandemiei de COVID-19, influencerii erau foarte bine plătiți. 

Alina Ceuşan, unul dintre influencerii cei mai cunoscuți, are peste 1 milion de urmăritori. Ea a profitat de pandemie pentru a şi dezvolta brandul personal şi afacerea.

"Eu nu pot să zic că am stat în pandemie! Din contră! Pandemia a fost cumva o scuză foarte bună, să spunem aşa! A oprit cumva timpul în loc pentru noi şi ne-a dat şansa să ne regândim.", spune aceasta.  

Ea a lansat un brand personal de haine, diferit de cel de costume de baie, pe care l-a creat împreună cu prietena sa, Carmen Grebenişan, în urmă cu patru ani.

"Momentan aveam câteva zeci de mii de euro investiţie în brand, de început şi aşteptăm să vedem cum vor merge lucrurile din toamnă. Suntem foarte, foarte la început şi cred că toată lumea e conştientă că va dura mult timp până va vedea profit!", a mai spus vedeta.

Și vloggeriţa Naddhu a simţit că trebuie să aibă un back-up şi şi-a deschis o florărie.

"Online-ul m-a ajutat extrem de mult pt că mai ales în vremurile noastre majoritatea brandurilor şi a companiilor se bazează pe inlfueceri. M-au ajutat şi inside-urile vis a vis de cum se postează, cum ar trebui să arate o campaie samd.", a spus Naddhu, influencer şi femeie de afaceri.

×
Subiecte în articol: influencer castig marketing online