Antena 1 i-a adus ieri un ultim omagiu regratatului regizor Sergiu Nicolaescu, difuzând în prime time Integrala Pistruiatul. Telespectatorii au rãmas alãturi de celbra serie de aventuri care-l are ca personaj principal pe Sergiu Nicolaescu, înregistrând audienţe zdrobitoare. La nivel naţional, peste 2.000.000 de telespectatori au urmãrit asearã Pistruiatul, Antena 1 înregistrând 11% rating şi 22.8% cotã de piaţã. Prime time-ul Antenei 1 a înregistrat audienţe excelente ieri, atât la nivelul publicului urban, cât şi pe segmentul naţional. Şi la nivelul întregii zile Antena 1 a ocupat prima poziţie în topul audienţelor la nivel naţional, aproape 1.000.000 de telespectatori urmãrind ieri programele oferite de postul din Bãneasa.
Integrala Pistruiatul s-a impus asearã ca lider de piaţã atât la nivelul taregtului comercial 18-49 urban, cât şi pe segmentul all urban şi naţional. Astfel, Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 11.6% şi o cotã de piaţã de 25.1% la nivelul targetului 18-49 urban, clasând pe locul doi staţia Pro Tv, care în acelaşi interval orar a înregistrat un rating mediu de 8.3% şi o cotã de piaţã de 18%. Şi pe targetul all urban, Antena 1 s-a impus ca lider detaşat, înregistrând un rating mediu de 11% şi o cotã de piaţã de 22.5%, cea de-a doua poziţie în clasament fiind ocupatã tot de Pro Tv cu un rating mediu de 6.8% şi 14% cotã de piaţã. Şi la nivel naţional Antena 1 a cucerit telespectatorii.
| | | | |
| | | all urban | | | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | | PISTRUIATUL (20:29-00:37) | Antena 1 | 11 | 22.5 | 1152 | | Pro TV | 6.8 | 14 | 716 | | Kanal D | 3.3 | 6.7 | 342 | | Antena 3 | 2.6 | 5.4 | 278 | | TVR 1 | 2.1 | 4.2 | 216 | | | | | |
| | | | |
Prime time-ul Antenei 1 a ocupat ieri poziţia fruntaşã în topul audienţelor, atât la nivelul publicului urban, cât şi pe segmentul naţional. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri un rating mediu de 9.8% şi o cotã de piaţã de 17.8% la nivelul targetului all urban, în vreme ce Pro Tv a înregistrat 9.3% rating şi 16.9% cotã de piaţã. Şi la nivel naţional, Antena 1 a fost prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori.
| | | | |
| | | | | | | all urban | | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | Prime Time (19:00-23:00) | Antena 1 | 9.8 | 17.8 | 1032 | Pro TV | 9.3 | 16.9 | 981 | Kanal D | 4.2 | 7.7 | 444 | Antena 3 | 3.4 | 6.1 | 356 | Prima TV | 2.1 | 3.8 | 222 | | | | | |
Şi la nivelul întregii zile, Antena 1 a fost cel mai urmãrit post tv la nivelul targetului all urban, înregistrând un rating mediu de 5% procente şi 16.8% cotã de piaţã, cea de-a doua poziţie în clasament fiind ocupatã de postul Pro Tv, cu un rating mediu de 4.3% şi o cotã de piaţã de 14.7%. Şi la nivel naţional, Antena 1 a fost prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori.
| | | | | |
| | | | | |
| | | all urban |
| | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
| Whole Day (02:00-26:00) | Antena 1 | 5 | 16.8 | 520 |
| Pro TV | 4.3 | 14.7 | 454 |
| Antena 3 | 1.8 | 6 | 186 |
| Kanal D | 1.7 | 5.7 | 177 |
| Prima TV | 1.2 | 4 | 124 |
| Sursa:Kantar Media | | | |
| Copyright:ARMADATA S.R.L. | | | |
| Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
| Analiza este facuta pe target-urile 18-49 urban, all urban si national |
| Perioada 3 ianuarie 2013 | | | |