x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Românii şi-au luat rãmas bun de la Sergiu Nicolaescu. Integrala Pistruiatul, lider de piaţã

Românii şi-au luat rãmas bun de la Sergiu Nicolaescu. Integrala Pistruiatul, lider de piaţã

04 Ian 2013   •   12:35

Antena 1 i-a adus ieri un ultim omagiu regratatului regizor Sergiu Nicolaescu, difuzând în prime time Integrala Pistruiatul. Telespectatorii au  rãmas alãturi de celbra serie de aventuri care-l are ca personaj principal pe Sergiu Nicolaescu, înregistrând audienţe zdrobitoare. La nivel naţional, peste 2.000.000 de telespectatori au urmãrit asearã Pistruiatul, Antena 1 înregistrând 11% rating şi 22.8% cotã de piaţã. Prime time-ul Antenei 1 a înregistrat audienţe excelente ieri, atât la nivelul publicului urban, cât şi pe segmentul naţional. Şi la nivelul întregii zile Antena 1 a ocupat prima poziţie în topul audienţelor la nivel naţional, aproape 1.000.000 de telespectatori urmãrind ieri programele oferite de postul din Bãneasa.

Integrala Pistruiatul s-a impus asearã ca lider de piaţã atât la nivelul taregtului comercial 18-49 urban, cât şi pe segmentul all urban şi naţional. Astfel, Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 11.6% şi o cotã de piaţã de 25.1% la nivelul targetului 18-49 urban, clasând pe locul doi staţia Pro Tv, care în acelaşi interval orar a înregistrat un rating mediu de 8.3% şi o cotã de piaţã de 18%. Şi pe targetul all urban, Antena 1 s-a impus ca lider detaşat, înregistrând un rating mediu de 11% şi o cotã de piaţã de 22.5%, cea de-a doua poziţie în clasament fiind ocupatã tot de Pro Tv cu un rating mediu de 6.8% şi 14% cotã de piaţã. Şi la nivel naţional Antena 1 a cucerit telespectatorii.

 
 
 
 
 
 
 
 
all urban
 
 
Channels
Rtg%
Shr%
Rtg(000)
 
PISTRUIATUL (20:29-00:37)
Antena 1
11
22.5
1152
 
Pro TV
6.8
14
716
 
Kanal D
3.3
6.7
342
 
Antena 3
2.6
5.4
278
 
TVR 1
2.1
4.2
216
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Prime time-ul Antenei 1 a ocupat ieri poziţia fruntaşã în topul audienţelor, atât la nivelul publicului urban, cât şi pe segmentul naţional. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri un rating mediu de 9.8% şi o cotã de piaţã de 17.8% la nivelul targetului all urban,  în vreme ce Pro Tv a înregistrat 9.3% rating şi 16.9% cotã de piaţã. Şi la nivel naţional, Antena 1 a fost prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
all urban
 
 
 
Channels
 
Rtg%
 
Shr%
 
Rtg(000)
 
Prime Time (19:00-23:00)
 
Antena 1
 
9.8
 
17.8
 
1032
 
Pro TV
 
9.3
 
16.9
 
981
 
Kanal D
 
4.2
 
7.7
 
444
 
Antena 3
 
3.4
 
6.1
 
356
 
Prima TV
 
2.1
 
3.8
 
222
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Şi la nivelul întregii zile, Antena 1 a fost cel mai urmãrit post tv la nivelul targetului all urban, înregistrând un rating mediu de 5% procente şi 16.8% cotã de piaţã, cea de-a doua poziţie în clasament fiind ocupatã de postul Pro Tv, cu un rating mediu de 4.3% şi o cotã de piaţã de 14.7%. Şi la nivel naţional, Antena 1 a fost prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
all urban
 
 
 
 
 
Channels
 
Rtg%
 
Shr%
 
Rtg(000)
 
 
 
Whole Day (02:00-26:00)
 
Antena 1
 
5
 
16.8
 
520
 
 
 
Pro TV
 
4.3
 
14.7
 
454
 
 
 
Antena 3
 
1.8
 
6
 
186
 
 
 
Kanal D
 
1.7
 
5.7
 
177
 
 
 
Prima TV
 
1.2
 
4
 
124
 

 
 
Sursa:Kantar Media
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Copyright:ARMADATA S.R.L.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
 
 
 
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 urban, all urban si national
 
 
 
Perioada 3 ianuarie 2013
 
 
 
 
 
 
 


×