Vă scriu în legătură cu o situaţie incredibilă din centrul
Bucureştiului. O parcare realizată în mod cu totul inexplicabil
anulează două benzi de circulaţie care permit fluidizarea traficului la
intersecţia străzilor Bibescu Vodă – Radu Vodă cu Bulevardul Dimitrie
Cantemir.
"Vă scriu în legătură cu o situaţie incredibilă din centrul Bucureştiului. O parcare realizată în mod cu totul inexplicabil anulează două benzi de circulaţie care permit fluidizarea traficului la intersecţia străzilor Bibescu Vodă – Radu Vodă cu Bulevardul Dimitrie Cantemir.
Prin realizarea acestei parcări total nejustificată, participanţii la trafic din străzile Bibescu şi Radu Vodă nu pot intra în cele două benzi rămase pe sensul din Piaţa Unirii, deoarece fluxul dinspre Bulevardul Mărăşeşti este continuu. Înainte de a se delimita spaţiul de parcare cu două rânduri de borduri, cei care intrau în trafic de pe Strada Bibescu Vodă intrau direct pe banda 4, iar banda 3 decongestiona fluxul, permiţând intrarea celor care intrau în trafic din Radu Vodă. Parcarea realizată fără nici un sens, delimitată de borduri duble, în mijlocul căreia rămâne un spaţiu foarte mare nefolosit, destinat manevrelor maşinilor din parcare, a fost realizată cu un singur scop, aşa cum rezultă: pentru a folosi borduri în detrimentul fluidizării traficului.
Este incredibil cum pentru 14 locuri de parcare, care, de altfel, existau şi înainte, s-au cheltuit atâţia bani, cu singurul scop să sugrume practic traficul din intersecţia străzilor Bibescu Vodă – Radu Vodă – Dimitrie Cantemir.
La ieşirea/intrarea de deasupra pasajului s-a realizat un trotuar cu borduri şi asfalt cu o lăţime de trei metri, neavând nici un sens, total nefolositor, întrucât nu există trecere de pietoni. În felul acesta s-au anulat şapte locuri de parcare. În ce scop? Per ansamblu, numărul locurilor de parcare a scăzut, fluxul de circulaţie pe două benzi a fost anulat, spre disperarea participanţilor la trafic, iar toate acestea s-au făcut cu costuri foarte mari, suportate de contribuabili. Deci am ajuns în situaţia să plătim lucrări care se execută în detrimentul cetăţeanului.
Înainte, maşinile parcate erau centrate pe axul Bulevardului Cantemir, cu locurile delimitate prin marcaj cu vopsea, lucru ce oferea posibilitatea manevrării lesnicioase pentru intrare şi ieşire din parcare. De ce să nu-i chinuim pe conducătorii auto în trafic, să nu reducem numărul de locuri în parcare şi să nu luăm mulţi bani pentru borduri?"