x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Arte Vizuale Canalul de televiziune Goodlife se mută in casă nouă

Canalul de televiziune Goodlife se mută in casă nouă

de Cristiana Stamatescu    |    25 Iun 2007   •   00:00
Canalul de televiziune Goodlife se mută in casă nouă

Goodlife este postul tv destinat exclusiv sănătăţii. "Acest canal este, cu siguranţă, o noutate pentru ceea ce inseamnă piaţa romănească; sănătatea este pe locul doi in agenda cetăţeanului, ca interes. Este extrem de ciudat că intr-o ţară şi pe o piaţă in care sănătatea joacă un rol atăt de important, proprietarii de media s-au inghesuit către zonele de ştiri, zonele de film.

Goodlife este postul tv destinat exclusiv sănătăţii. "Acest canal este, cu siguranţă, o noutate pentru ceea ce inseamnă piaţa romănească; sănătatea este pe locul doi in agenda cetăţeanului, ca interes. Este extrem de ciudat că intr-o ţară şi pe o piaţă in care sănătatea joacă un rol atăt de important, proprietarii de media s-au inghesuit către zonele de ştiri, zonele de film. Ceea ce este clar este că televiziunile generaliste incep uşor, uşor să aplece botul in jos.

Viitorul, de fapt, prezentul, incepe să fie cel al canalelor de nişă, drept pentru care in Romănia avem deja nişă de muzică, de sport, telenovele, nişă de ştiri, de business. Eu cred că singurul sau cel mai important lucru, la care telespectatorul romăn se poate raporta ca individ, este, categoric, sănătatea. Există astfel de canale in lume, chiar şi in Europa de Est, cel mai recent exemplu ţine de Polonia, unde este un succes", ne-a declarat Ovidiu Miculesc, director general şi unul dintre acţionarii postului. Miculescu ne-a mai spus că "este vorba despre un proiect la care se lucrează de aproape un an, făcăndu-se studii de piaţă inainte".

FĂRĂ POLITICĂ. In acest moment, Goodlife Channel a fost preluat şi se mută intr-o locaţie propice, adecvată unei televiziuni. Postul se va dezvolta pe nişte direcţii clare: medicina, partea de mama şi copilul, partea de nutriţie şi dietă, mişcare, fitness, trai in aer liber, zona de mediu. Actualmente, canalul este distribuit. "Programăm o lansare puternică, undeva, la inceputul toamnei, la inceputul lui septembrie. Va fi un canal in care politica va lipsi. Sunt foarte puţine staţii tv care sunt construite ca un business in sine. Eu nu sunt legat de remorca nimănui, e vorba despre un business. Este vorba despre o poziţionare foarte clară pe piaţă, pe un subiect foarte serios. Este un canal targetat preponderant feminin, pe zona urbană, intre 25-35-40, dar care atinge şi limitele de pe margini", ne-a mai spus Ovidiu Miculescu.

×
Subiecte în articol: arte