CMT (Country Music Television) din SUA a colaborat la realizarea unui reality-show in care se cauta un "coiot urat", mai exact o barmanita ce va lucra intr-unul din celebrele "Coyote Ugly Saloon".
Dupa ce barul sau din New Orleans a fost distrus de uraganul Katrina, Liliana Lovell - fondatoarea celebrului "Coyote Ugly Saloon" - s-a pus pe treaba. Amplasamentul a fost renovat, insa nu toate angajatele s-au intors la munca. Asa ca s-a trecut la cautarea unui nou... "coiot". Mai exact, o barmanita care sa stie sa serveasca, sa zambeasca frumos clientilor, dar si sa cante si sa danseze. Pentru a intra in randul "coiotilor" pretendentele trebuie sa aiba peste 21 de ani, sa nu fi lucrat niciodata intr-un bar "Coyote Ugly" si sa nu aiba cazier. Pe langa slujba, castigatoarea va primi si 25.000 de dolari. Showul este produs de CMT U.S., in colaborare cu Touchdown Television si a avut premiera in SUA, in aprilie. Dupa ce emisiunea s-a bucurat de un succes rasunator in Statele Unite, seria va fi preluata si de filiala CMT din Canada, incepand cu 5 octombrie.
ISTORIE
|
Primul bar "Coyote Ugly" a fost deschis in New York, in 1993. Initiatoarea, Liliana "Lil" Lovell, o fosta stagiara pe Wall Street, care a stiut sa combine bautura cu femeile frumoase si sa rezulte multi bani in casierie. In prezent, in Statele Unite sunt deschise 15 "filiale" ale celebrului bar. In anul 2000, barurile "Coyote Ugly" au devenit cunoscute la nivel mondial o data cu premiera filmului cu acelasi nume, care le-a avut ca protagoniste pe Piper Perabo, Maria Bello, Izabella Miko, Bridget Moynahan si Tyra Banks.
|
Citește pe Antena3.ro