Meteor Press vine cu două noi volume din sfera business-ului. Pentru criză.
Cum să vinzi gheaţă eschimoşilor
Poate că produsul dumneavoastră nu mai este la modă. Sau poate că n-a fost poziţionat corect. Indiferent care ar fi motivul, "Cum să vinzi gheaţă eschimoşilor" vă ajută să recâştigaţi terenul pierdut. Dacă aveţi un produs neprofitabil, urmaţi neabătut principiile despre care scrie Jon Spoelstra şi veţi fi uluit de rezultate. Cartea este scrisă de fostul preşedinte al iniţial falimentarei echipe de baschet New Jersey Nets, Jon Spoelstra. El a devenit responsabil pentru triplarea în numai trei ani a veniturilor echipei şi pentru creşterea cu 250 a bazei de abonaţi la meciuri.Puterea intuiţiei în business
Volumul descrie o tehnică simplă, dar puternică, aflată la baza unora dintre cele mai inovatoare idei de produse şi servicii din lumea contemporană a afacerilor. Pe scurt, observând cum acţionează clienţii reali şi manifestând empatie faţă de ei, putem dezvolta idei care să le rezolve nevoile autentice. Autorii recurg la exemple provenite de la întreprinzători de mare succes din lume, ca Steve Jobs, Gordon Ramsay, George Soros şi Jeff Bezos, sau de la organizaţii, ca Heinz, Sony, Land Rover, TNT.Citește pe Antena3.ro