History, canal prezent din 2008 în România a intrat oficial pe piaţa noastră zilele trecute, o dată cu lansarea un feed de transmisie localizat, putând astfel asigura grile de programe, promo-uri şi campanii de marketing personalizate publicului românesc. Cu această ocazie, s-au dat publicităţii şi primele date de audienţă, care relevă faptul că pe o anumită nişă şi într-o perioadă de timp History este deja liderul canalelor documentare. Astfel, conform datelor furnizate de ARMA, în perioada februarie – 17 aprilie, History este lider printre locuitorii mediului urban, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani. Potrivit datelor oferite de ARMA, peste 500.000 de telespectatori unici pe zi urmăresc Hystory România (18-49 urban). Publicul urban este reprezentat cu precădere de bărbaţi (peste 60% din audienţă) şi persoane cu vârsta cuprinsă între 16 şi 54 de ani (peste 80%).
Performanţele înregistrate în România reflectă succesul obţinut la nivel mondial. Canalul ajunge la 550 de milioane de telespectatori în fiecare semestru, în mai mult de 150 de ţări, cu conţinut tradus în peste 38 de limbi.