x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Film Sacrificiul – Alegerea, lider de piaţã cu finalul acestui sezon, pe toate categoriile de public

Sacrificiul – Alegerea, lider de piaţã cu finalul acestui sezon, pe toate categoriile de public

16 Apr 2020   •   12:55
Sacrificiul – Alegerea, lider de piaţã cu finalul acestui sezon, pe toate categoriile de public

Momentele tensionate, dezvãluirile uluitoare şi rãsturnãrile de situaţie din ultimul episod al acestui sezon Sacrificiul – Alegerea, de la Antena 1, i-au adus pe telespectatori în număr foarte mare în faţa micilor ecrane. Proiectul produs de Ruxandra Ion s-a impus ca lider de piaţã pe toate categoriile de public şi a înregistrând un record de audienţã la nivelul cotei de piaţã, pe toate targeturile.

            Astfel, Antena 1 s-a impus asearã, în intervalul 23:01 – 00:00, ca lider de piaţã la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, înregistrând un record la nivelul cotei de piaţã – 24.1% şi un rating mediu de 6.5 puncte. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV, care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target înregistra13.2% cota de piaţã şi 3.6 puncte de rating. Şi la nivelul publicului din mediul urban, serialul Sacrificiul a fost prima alegere a telespectatorilor şi a înregistrat un record la nivelul cotei de piaţã – 19.8% şi un rating mediu de 6.1 procente, urmat de Antena 3 cu 10.7% cota de piaţã şi 3.3 puncte de rating, în vreme ce Pro Tv ocupa cea de-a treia poziţie în clasament, cu 10.6% cota de piaţã şi 3.3 puncte de rating,

            Ierarhia se pãstreazã şi la nivelul întregii ţãri, serialul Sacrificiul – Alegerea înregistrând şi pe acest target un record la nivelul cotei de piaţã – 20.1% şi 6.3 puncte de rating. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro Tv, cu 13% cota de piaţã şi 4.1 puncte de rating. În minutul de maximã audienţã, înregistrat la 23:01, 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţari urmãreau serialul produs de cãtre Ruxandra Ion pentru Antena 1. Antena 1 a fost lider de piaţă şi la nivelul Prime-Time-ului (intervalul cuprins între 19.00-23.00), pe toate categoriile de public, dar şi la nivelul întregii zile, pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsã între 18 şi 49 de ani şi pe cel din mediul urban.

            A fost o seară a deciziilor radicale în ultimul episod din acest sezon pentru personajele din Sacrificiul – Alegerea. Eva (Maia Morgenstern) a decis sã îl pãrãseascã pe Ştefan Oprea (Claudiu Istodor), bolnav de cancer. “Nici la moartea ta nu vin!” au fost cuvintele grele pe care Eva I le-a adresat, dupã ce a aflat cã socrul sãu este cel care i-a ucis pãrinţii, iar soţul sãu i-a ascuns adevãrul timp de 27 de ani. Tot asearã, Ştefan a pregãtit şi o scrisoare de adio pentru copiii sãi, în care le spunea cã nu vrea sã fie o povarã pentru ei. Maria a decis să nu mai fugă de sentimentele pe care le are pentru Amza și i-a mărturisit că ce a simțit până să îl întâlnească pe el nu a fost iubire. Legătura dintre cei doi pare mai puternică ca niciodată, iar Maria a decis să își petreacă noaptea cu Amza. Ultimul episod al acestui sezon Sacrificiul – Alegerea i-a adus împreună pe Narcisa și Sorin. Cei doi au avut parte de multe decepții în dragoste, dar viața a aranjat lucrurile ca cei doi să se întâlnească în momentul oportun.

                 

Sursa:Kantar Media

 

Copyright:ARMADATA S.R.L.

 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 15 aprilie 2020

 

 

×