De bucurie, romantism și povești de iubire veți avea parte în ziua specială de 8 martie, începând cu ora 19:00, în spectacolul Idolul și Ion Anapoda, care aduce pe scenă actori remarcabili Oana Pellea, Richard Bonovczki, Florina Gleznea, Cristina Casian, Istvan Teglas. Cu umor, protagoniștii spectacolului îi vor purta pe spectatori într-o călătorie în timp și vor da viață unor personaje ce trăiesc relații marcate de pasiunea dezlănțuită și plină de contradicții din anii frumoși ai vremurilor de odinioară.
Pe 9 martie, de la orele 18:00 și 20:00, au fost programate două reprezentații ale noii producții ARCUB Frumos e în septembrie, la Veneția, cu actorii Oana Pellea și Mircea Rusu, în regia Marianei Cămărășan. O comedie romantică, după textul lui Teodor Mazilu, în care jocul excepțional al celor doi actori aduce la lumină profunzime, sens și frumusețe, într-o realitate pe care doar visul pare că o mai face suportabilă.
Miercuri, 13 martie, de la ora 20:00, pe scena de la ARCUB se va juca Artists Talk, un spectacol despre artă, artiști și problemele unei lumi ce, din afară, pare fără probleme. Spectacolul Gianinei Cărbunariu, în distribuția căruia fac parte actorii Ruxandra Maniu, Ilinca Manolache, Alexandru Potocean, Gabriel Răuță și Bogdan Zamfir, este un comentariu când amar, când comic pe marginea semnificației artei și a receptării ei de către public.
Artists Talk a fost nominalizat la premiile UNITER pentru „Cel mai bun spectacol de teatru contemporan” și a intrat în selecția oficială a Festivalului Național de Teatru. În datele de 21 și 22 februarie 2019, spectacolul a fost jucat în celebra sală de la BOZAR, din Bruxelles, trei reprezentații urmând a avea loc în perioada 5-7 aprilie, la Théâtre Célestins din Lyon.
În data de 28 martie, de la ora 19:00, publicul este invitat să evadeze din agitația vieții cotidiene pentru a acorda timp celor sacre, urmărind spectacolul Urma pașilor Tăi, inspirat de jurnalul de pelerin al Olgăi Greceanu. Spectacolul este o încercare de a retrăi artistic și religios cutremurul duhovnicesc despre care a scris Olga Greceanu și de a atrage spectatorul într-o experiență care depășește cotidianul, umplându-l de sens. Astfel, se recuperează o dimensiune uitată a teatrului, și anume cea sacră, care leagă omul de divin.