Cea de-a saptea gala live X Factor, difuzata sambata seara de Antena 1, a fost "la cererea publicului". Pentru prima oara in concurs, cei sase finalisti ramasi in competitie au avut de interpretat cate doua melodii, dintre care una a fost aleasa chiar de telespectatori. Mai mult decat atat, fanii de pe Facebook au avut, din nou, posibilitatea sa asiste la spectacolul live facut de concurenti. Gala X Factor de aseara s-a impus pe primul loc in preferintele telespectatorilor, clasandu-se in fruntea topului de audienta. O medie de 573.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit cea de-a saptea gala live X Factor. Antena 1 s-a impus lider incontestabil de audienta si la nivelul targetului comercial 15-54 urban, dar si la nivelul publicului mai tanar, din categoria de varsta 18-49, provenind tot din mediul urban.
Astfel, cu o cota de piata de 13,6 procente si o audienta medie de 4,9 puncte, Antena 1 a devansat la nivelul publicului 15-54 urban programul oferit de principalul competitor, Pro TV, care a inregistrat aseara in acelasi interval orar doar 11 procente share si 4% rating. Locul al treilea i-a revenit postului Prima TV. In minutul de aur, 22:10, X Factor a fost urmarit de 779.000 de telespectatori din mediul urban, de aproape sase ori mai multi decat cei care, la aceeasi ora, urmareau programul postului Pro TV. (C.S.)