SUFLETUL COMERTULUI
Piata publicitara din Romania incepe sa lucreze la standarde profesionale internationale, iar asta se vede din conturarea din ce in ce mai clara, prin dezvoltarea domeniilor conexe, a unei industrii.
CLAUDIA CURICI
|
|
VIRTUAL. In curand, bannerele publicitare de pe stadion vor fi doar o iluzie
|
MATURIZARE. Cea mai noua prezenta pe piata spatiilor media in Romania este cea mai mare retea de companii de profil din lume, OMD, care va incepe sa functioneze, incepand din ianuarie 2005, prin actionariatul agentiilor de publicitate TBWA si DDB. De asemenea, una dintre cele mai importante companii de media de la noi, ARBOmedia, singura prezenta romaneasca in Consiliul de Administratie al organizatiei EGTA (Europen Group of Television Advertising), a adus in premiera in Romania intalnirea acestui consiliu. In plus, Initiative Romania a lansat anul acesta a saptea editie a Media Fact Book, un ghid util tuturor celor care interactioneaza cu aceasta industrie, ce face analiza pietei de media din Romania. Toate acestea sunt semne ale intrarii in faza de maturizare a industriei de publicitate, atat din punctul de vedere al investitiilor in domeniu, dar si din punctul de vedere al profesionalismului.
NESPECTACULOS. Deocamdata, in Romania, spatiile pe tv, desi cele mai scumpe, sunt si cele mai cautate.
Publicitatea spectaculoasa prin ineditul locatiei sau formei pe care o ia (neconventionala) se pare ca va mai ramane multa vreme la mana deschiderii catre nou si creativitate a clientului. Pentru ca degeaba agentia de publicitate are solutii dintre cele mai inedite, atat timp cat clientul nu este dispus sa riste si prefera sa mearga pe variante care la prima vedere par sigure.
|
|
Citește pe Antena3.ro


