Ogilvy Group România a sărbătorit ieri împlinirea a 60 de ani de la înfiinţarea a ceea ce este astăzi unul dintre grupurile-gigant de comunicare la nivel global.
Ogilvy Group România a sărbătorit ieri împlinirea a 60 de ani de la înfiinţarea a ceea ce este astăzi unul dintre grupurile-gigant de comunicare la nivel global.
La 23 septembrie 1948, englezul David Ogilvy îşi deschidea propria agenţie pe Madison Avenue, în New York, sediul publicităţii de top americane. De atunci, timp de 60 de ani, Ogilvy le-a dat lecţii după lecţii de publicitate pragmaticilor americani şi a devenit un reper pentru industria de comunicare din întreaga lume. Care este raportul dintre tradiţie şi inovaţie în filozofia Ogilvy? Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group, ne-a răspuns: "Încurajăm inovaţia. Schimbarea este în natura noastră…", a fost unul dintre principiile de bază ale lui David Ogilvy. El ne-a oferit fundamentul pe care agenţiile Ogilvy din toată lumea au construit organizaţii extrem de dinamice, care de la un an la altul îşi propun să fie mai bune decât în cel precedent. Manuela Necula consideră că valoarea agenţiei e dată de selecţia atentă a angajaţilor şi de relaţia cu clienţii: "Dacă angajăm oameni mai mici decât noi, vom ajunge o companie de pitici. Dacă însă vom angaja oameni mai mari decât noi, vom ajunge o companie de giganţi", spunea David Ogilvy. Într-o industrie în care lucrurile se schimbă cu repeziciune şi care se situează undeva la limita dintre ştiinţă şi artă, cred că succesul nostru vine în primul rând din armonizarea unei echipe de oameni cu personalităţi şi competenţe complexe, care împărtăşesc aceleaşi valori şi aspiraţii. Totodată, eu cred în parteneriatul client-agenţie. Foarte mulţi dintre clienţii aflaţi în portofoliul nostru sunt numărul 1 în domeniile în care activează, iar contribuţia noastră la atingerea acestor rezultate e recunoscută de fiecare dintre ei. Rezultatele biroului din România atestă că ne aflăm în faţa unui alt capitol din povestea de succes Ogilvy: "Din punctul de vedere al cifrelor, Ogilvy Group e o prezenţă constantă în top 3 al grupurilor de comunicare prezente pe piaţa românească. Comparând primul semestru al 2008 versus perioada similară a anului 2007, business-ul nostru a crescut consolidat cu mult peste creşterea pieţei. Această creştere e înregistrată atât de businessul Ogilvy de advertising, marketing digital, retail&shopper marketing, events, CRM (Managementul Relaţiei cu Clienţii – n.r.),PR media", ne-a declarat Necula.
Înfiinţat în 1994 în România, Ogilvy Group a avut în 2007 o cifră de afaceri de peste 63 de milioane de euro.
Citește pe Antena3.ro