x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun ANIVERSARE - Ogilvy, poveste de succes

ANIVERSARE - Ogilvy, poveste de succes

de Eliza Dumitrescu    |    02 Oct 2008   •   00:00
ANIVERSARE - Ogilvy, poveste de succes

Ogilvy Group România a sărbătorit ieri împlinirea a 60 de ani de la înfiinţarea a ceea ce este astăzi unul dintre grupurile-gigant de comunicare la nivel global.



Ogilvy Group România a sărbătorit ieri împlinirea a 60 de ani de la înfiinţarea a ceea ce este astăzi unul dintre grupurile-gigant de comunicare la nivel global.

La 23 septembrie 1948, englezul David Ogilvy îşi deschidea propria agenţie pe Madison Avenue, în New York, sediul publicităţii de top americane. De atunci, timp de 60 de ani, Ogilvy le-a dat lecţii după lecţii de publicitate pragmaticilor americani şi a devenit un reper pentru industria de comunicare din în­trea­ga lume. Care este raportul dintre tradiţie şi inovaţie în filozofia Ogilvy? Ma­nuela Necula, Head of Country Ogilvy Group, ne-a răspuns: "Încurajăm ino­va­ţia. Schimbarea este în natura noastră…", a fost unul dintre principiile de bază ale lui David Ogilvy. El ne-a oferit fundamentul pe care agenţiile Ogilvy din toată lu­mea au construit organizaţii extrem de dinamice, care de la un an la altul îşi pro­pun să fie mai bune decât în cel precedent. Manuela Necula consideră că valoa­rea agenţiei e dată de selecţia atentă a an­ga­jaţilor şi de relaţia cu clienţii: "Dacă an­ga­jăm oameni mai mici decât noi, vom ajunge o companie de pitici. Dacă însă vom angaja oameni mai mari decât noi, vom ajunge o companie de gi­ganţi", spu­nea David Ogilvy. Într-o industrie în care lucrurile se schimbă cu re­pe­zi­ciune şi care se situează undeva la limita dintre ştiinţă şi artă, cred că succesul nostru vi­ne în primul rând din armoni­za­rea unei echipe de oameni cu persona­li­tăţi şi competenţe complexe, care îm­păr­tăşesc aceleaşi valori şi aspiraţii. Totodată, eu cred în parteneriatul client-agen­ţie. Foarte mulţi dintre clienţii aflaţi în portofoliul nostru sunt numărul 1 în do­me­niile în care activează, iar contribuţia noastră la atingerea acestor rezultate e re­cu­noscută de fiecare dintre ei. Rezultatele  biroului din România atestă că ne aflăm în faţa unui alt capitol din povestea de suc­ces Ogilvy: "Din punctul de vedere al cifrelor, Ogilvy Group e o prezenţă constantă în top 3 al grupurilor de comunicare pre­zen­­te pe piaţa românească. Comparând primul semestru al 2008 versus perioada similară a anului 2007, business-ul nostru a crescut consolidat cu mult peste creş­terea pieţei. Această cre­ş­te­re e înre­gis­trată atât de businessul Ogilvy de ad­vertising, marketing digital, retail&shopper marketing, events, CRM (Managementul Relaţiei cu Clienţii – n.r.),PR me­dia", ne-a de­clarat Necula.

Înfiinţat în 1994 în Ro­mâ­nia, Ogilvy Group a avut în 2007 o cifră de afaceri de peste 63 de milioane de euro.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului ogilvy