x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Antrenaţi pentru KO

0
Autor: Alex Anghel Alina Nasta 09 Iun 2007 - 00:00
Antrenaţi pentru KO


Cosmote a ajuns la 2 milioane de utilizatori intr-un an şi patru luni, şi numărul acestora este in creştere. Leonard Doroftei este noua imagine a companiei. Vom vedea care sunt motivele acestei asocieri şi planurile de viitor ale Cosmote intr-un interviu cu directorul de Marketing & Comunicare Cosmote Romănia, Costas Kapetanopoulos.

Cosmote devine un concurent de temut pe piaţa telefoniei mobile

Cosmote a ajuns la 2 milioane de utilizatori intr-un an şi patru luni, şi numărul acestora este in creştere. Leonard Doroftei este noua imagine a companiei. Vom vedea care sunt motivele acestei asocieri şi planurile de viitor ale Cosmote intr-un interviu cu directorul de Marketing & Comunicare Cosmote Romănia, Costas Kapetanopoulos.

†Jurnalul Naţional: De ce s-a asociat Cosmote cu Leonard Doroftei?

Costas Kapetanopoulos: Echipa de Marketing & Comunicare a Cosmote care a implementat acest proiect a urmărit să transmită un mesaj de mulţumire tuturor clienţilor săi, celor care i-au fost alături incă de la inceput, intr-un mod original, dar care să se inscrie in coordonatele poziţionării Cosmote: un brand de incredere pentru oameni, care este alături de ei in viaţa de zi cu zi. Astfel s-a realizat o paralelă intre povestea unui om deosebit, cu o carieră de succes, clădită de la zero prin forţe proprii şi trudă, care a rămas in continuare apropiat de cei care l-au ajutat de-a lungul timpului.

Leonard Doroftei este unul dintre cei mai iubiţi sportivi romăni ai tuturor timpurilor, un adevărat campion, impresionănd şi căştigănd simpatia publicului prin performanţele atinse in cariera sa şi prin faptul că a rămas modest, nu s-a indepărtat de idealurile sale, de prieteni şi de mentori. In acelaşi timp, pugilismul este un sport extrem de solicitant, unde numai cei cu adevărat ambiţioşi şi muncitori reuşesc. Comparaţia se regăseşte in viaţa de zi cu zi, unde Cosmote a reuşit in urma unor eforturi constante, susţinute, să atingă 2 milioane de clienţi, luptănd in ring şi căştigănd competiţia in faţa companiilor deja consacrate.

Ca şi Leonard Doroftei, Cosmote işi aminteşte de unde a plecat, de oamenii care i-au fost alături incă de la inceputul ascensiunii in Romănia şi a dorit să transmită un mesaj personalizat şi emoţional fiecăruia dintre cele două milioane de clienţi.

Model de conduită

†Jurnalul Naţional: Consideraţi că Moşu’ este un exemplu al reuşitei in viaţă?

Costas Kapetanopoulos:Doroftei este un exemplu pentru un om de succes, care s-a ridicat prin propriile forţe, necăzănd in mirajul succesului, rămănănd in continuare un om modest, discret, cald, aproape de cei care i-au fost alături in tot acest timp. Este un exemplu pe care ar trebui să il urmăm in număr căt mai mare.

†Jurnalul Naţional: Asocierea unei mărci cu marii sportivi (vezi Nadia Comăneci, Ilie Năstase, -Gică Hagi) e o modalitate des folosită in publicitatea romănească. Credeţi că testimonialele sunt o garanţie a succesului?

Costas Kapetanopoulos:Sunt, in măsura in care personalitatea pe care o utilizezi se identifică insă cu valorile brandului şi ale companiei.

†Jurnalul Naţional: Care sunt valorile mărcii Cosmote?

Costas Kapetanopoulos:Valorile noastre se regăsesc şi in brandul local, care este onest, direct şi mai ales aproape de consumator.O marcă este ceea ce face. Conform celor mai recente studii de brand, utilizatorii percep Cosmote ca un brand tănăr, dinamic, deschis, prietenos şi optimist.

†Jurnalul Naţional: Utilizatorii Cosmote sunt in majoritate tineri. Ce strategii veţi folosi pentru a căştiga şi potenţialii consumatori din celelalte categorii de vărstă?

Costas Kapetanopoulos:Vom păstra poziţionarea avută pănă acum, de companie care oferă cele mai relevante, de calitate şi accesibile produse şi servicii pentru toţi utilizatorii din Romănia. Pe lăngă segmentele cărora ne-am adresat pănă in prezent, ne vom concentra anul acesta şi pe segmentul de business, unde deja am lansat Cosmote Business, o ofertă inovativă, introducănd pentru prima dată pe piaţă o extraopţiune, cu ajutorul căreia angajaţii unei companii pot comunica intre ei gratuit şi nelimitat, eficientizănd astfel la maximum bugetul de comunicaţii al unei companii. Pe lăngă extraopţiune, pachetele Cosmote Business oferă pănă la 1.000 de minute naţionale fiecărui utilizator.

†Jurnalul Naţional: Pe ce loc se află momentan Cosmote in clasamentul companiilor de telefonie mobilă?

Costas Kapetanopoulos:Din punct de vedere al brandului, indicatorii de preferinţă şi awareness ai Cosmote, conform celor mai recente studii de brand, plasează compania in topul preferinţelor consumatorilor şi al celor care doresc să achiziţioneze un serviciu de telefonie mobilă.

Indicatorul de preferinţă se situează in jurul a 93%, cel mai ridicat de pe piaţă, in vreme ce indicatorul pentru intenţia de cumpărare se situează la 55%.

Cosmote a reuşit in numai 16 luni de la intrarea pe piaţă să atingă două milioane de utilizatori şi o cotă de piaţă de peste 10%, devenind astfel al treilea operator important de pe piaţă.

Investiţii

†Jurnalul Naţional: Căt a investit Cosmote in publicitate? Vă găndiţi să exploataţi in comunicarea mărcii şi mediile neconvenţionale?

Costas Kapetanopoulos:Bugetul alocat pănă in prezent publicităţii poziţionează Cosmote in top 10 al advertiserilor din Romănia. Cosmote comunică şi in prezent prin intermediul mediilor neconvenţionale. 80% din bugetul de advertising se indreaptă către mediile tradiţionale, in special publicitatea tv.

Planuri de marketing, achiziţii şi investiţii de viitor

In termeni de marketing se doreşte ca brandul Cosmote să rămănă in continuare in topul preferinţelor romănilor. Din punct de vedere comercial, anii 2006-2007 marchează vărfurile investiţiilor derulate de Cosmote in Romănia, care se cifrează la 500 de milioane de euro. Conform angajamentului asumat, Cosmote a reuşit să crească acoperirea reţelei la nivel naţional la aproximativ 95% din populaţie şi 85% din teritoriu, urmănd să depăşească acoperirea celorlalţi operatori pănă la sfărşitul acestui an.

Din punct de vedere al rezultatelor financiare, Cosmote are ca ţintă raportarea unei valori EBITDA (Earnings Before Interest, Taxes, Depreciation and Amortization) pozitive pănă in 2008 şi raportarea primului profit in anul 2009, cu o creştere anuală ce se poate situa intre 30% şi 35%. Două dintre elementele importante ce pot contribui la succesul pe termen lung al Cosmote sunt achiziţia Germanos, cel mai puternic lanţ de retail de telefonie mobilă din Romănia, precum şi aşteptata introducere a sistemului de portabilitate a numerelor, care va intări concurenţa pe piaţa locală şi de unde va avea de căştigat operatorul care lansează cele mai relevante şi accesibile oferte, ne-a dezvăluit echipa de marketing a companiei Cosmote.

Citeşte mai multe despre:   jurnalul,   national,   sufletul comertului,   cosmote,   costas

 



Mai multe titluri din categorie

Află mai multe detalii despre Casaluimoscraciun.ro de pe pagina Despre noi si povestea noastra

Află mai multe detalii despre Casaluimoscraciun.ro de pe pagina Despre noi si povestea noastra
Încă de la primele semne că vara s-a dus, iar frigul toamnei începe să ăși facă simțită prezența zilnic, copiii încep să intre într-o stare de agitație. Simt că nu mai este chiar atât de mult până la C...

Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor

Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor
Galerie Foto Președintele Klaus Iohannis s-a vaccinat public, vineri, 15 ianuarie, împotriva COVID-19, deschizând astfel a doua etapă de vaccinare.   În ciuda faptului că evenimentul își propunea să întărească...

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci
Doi români din Franța au fost condamnați în Franţa la câte 500 de euro amendă pentru o infracţiune inedită. Au cules ilegal 266 de kilograme de ciuperci într-o pădure din estul țării....

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar
Un lucrător poştal din Japonia, căruia meseria sa i s-a părut un calvar, a fost nevoit să explice poliţiştilor de ce nu a livrat 24.000 de trimiteri poştale, unele dintre acestea expediate în urmă cu câţiva...

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute
Serviciul Naţional de Meteorologie (NWS) din Statele Unite a atenţionat populaţia din Florida cu privire la posibile căderi de iguane, pe fondul pătrunderii unei mase de aer rece în statul american, relatează...

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini
O pisică din Marea Britanie a suferit răni grave însă a reuşit să supravieţuiască după ce a parcurs peste 60 de kilometri blocată sub capota unei maşini, relatează duminică Press Association. Pisica...

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum
O companie din Dubai a prezentat o sticlă de parfum încrustată cu peste 3.500 de diamante şi care deţine trei titluri mondiale omologate de Guinness World Record, relatează UPI. Guinness a confirmat că sticla...

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic
Jumătate de milion de elevi de la şcolile secundare din nord-estul Mexicului au stabilit vineri un nou record mondial de lectură colectivă, citind simultan un pasaj din cartea 'México Insurgente', a ziaristului...

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea
Iubirea și loialitatea animalelor de companie este una cu adevărat specială, iar acestea merită să primească aceleași lucruri din partea noastră. Dacă vrei să înțelegi gesturilor prin care animalul tău...

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui
O femeie in Scoţia a făcut publică o listă făcută de bunicul ei, care conţine 10 reguli pe care un pretendent trebuie să le respecte pentru a putea fi iubitul nepoatei lui, notează Daily Mail. Amie...

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore
Un tânăr în vârstă de 18 ani, din Belfast, a devenit milionar, pentru câteva ore, după ce a găsit 8.9 milioane de lire în contul său bancar, notează indy100. Dane Gillespie a primit 8.9 milioane de lire...

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă
Un drum scurt până la toaletă a avut consecinţe grave pentru un tânăr de 18 ani care făcea jogging într-o localitate din centrul Germaniei, relatează agenţia DPA citând un anunţ al...

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi
Nivelul de fericire al oamenilor care obişnuiesc să ofere se menţine constant, sau scade într-un ritm mult mai lent, spre deosebire de situaţia în care ei ar fi beneficiarii darurilor respective, conform concluziil...

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite
Copiii fac mii de lire pe săptămână într-o rețea mondială de hacking construită în jurul jocului Fortnite. Conform BBC, vârstele lor sunt și de 14 ani. 20 de hackeri au spus că fură conturi online...

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump
 Un amfibien orb, care obișnuiește să își îngroape capul cu nisip, a fost numit după Donald Trump, ca răspuns la comentariile sale privind schimbările climatice, scrie...
Serviciul de email marketing furnizat de