x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Campanie - Unirea e pe fază

0
Autor: Eliza Dumitrescu 08 Sep 2007 - 00:00
Campanie - Unirea e pe fază


"Las-o, mă, la punctu’ mort", "Pleacă, mă, că iei vopseaua", "Hai, bibane, la muncă", "Dorele, ne mişcăm şi noi mai cu talent?" sunt tot atătea sintagme şi indemnuri care arată clar că Unirea vorbeşte pe limba publicului-ţintă.

"Las-o, mă, la punctu’ mort", "Pleacă, mă, că iei vopseaua", "Hai, bibane, la muncă", "Dorele, ne mişcăm şi noi mai cu talent?" sunt tot atătea sintagme şi indemnuri care arată clar că Unirea vorbeşte pe limba publicului-ţintă.

După seria de şase spoturi care au făcut din Dorel, Gogu şi alţi cetăţeni truditori pe şoselele patriei nişte personaje dotate cu o substanţă de necontestat, cu priză şi cu un umor gustat cu tărie de target, conform cifrelor de vănzare, şi tolerat cu un zămbet de inţelegere, de amatorii de reclame din alte nişe, aşadar, după această serie de şase reclame, brandul Unirea a căpătat personalitate, a devenit model, a luat premii (Golden, Grand şi Silver Effie in 2004, 2005, 2006), şi apoi a tăcut puţin. Asta pănă de curănd, cănd, cu prilejul sărbătoririi a cinci ani de existenţă pe piaţă, Next Cap a lansat un nou spot Unirea. Aerul de familie este de necontestat, dar discursul este unul special, adaptat momentului. Este un spot in care brandul vorbeşte despre el insuşi intr-o manieră care trimite cu găndul la Zaraza. Numai că Unirea merge mai apăsat pe această notă de autoreferenţialitate. Se laudă şi cu premiile luate, cu faptul de a fi fost copiat, dar şi contestat. Iar in final vine, firesc, dedicaţia către consumatorul fidel şi trimiterea la relaţia familiară cu acest consumator. Codin Caradimu, Copywriter la Cap, ne-a vorbit despre ultimul spot făcut de echipele de la Next şi de la Cap:

â– Jurnalul Naţional: Ce işi propune acest spot?Â

Codin Caradimu: Intr-o piaţă atăt de mare şi multicoloră, liderul ajunge inevitabil, mai devreme sau mai tărziu, să fie falsificat. Cu prilejul sărbătoririi a cinci ani de cănd a fost introdusă pe piaţă, Unirea lansează o sticlă aniversară, care are o etichetă personalizată, pe măsura evenimentului.Â

Eticheta

Această etichetă va certifica - pănă la introducerea hologramei de securizare -  faptul că produsul este original. Eticheta a fost introdusă şi comunicată la umbra confortabilă a prilejului aniversar, ca un tribut adus clienţilor fideli. Oricum, fanii genului se vor delecta in curănd şi cu momente antologice din cele şase spoturi Unirea derulate de-a lungul ultimilor ani.

â– De ce această abordare cu autoreferiri la istoricul brandului şi a percepţiei sale?

Din cauza nostalgiei ce te năpădeşte la ceas aniversar. Oricum, nimeni nu poate contesta faptul ca Unirea a avut de-a lungul acestor ani o comunicare de succes, care a fost permanent supusă controverselor, de aici a survenit dorinţa de a face un bilanţ la implinirea a cinci ani de existenţă.

â– Prin spot se vrea să se dea un alt set de valori produsului? Se intenţionează trecerea la o altă categorie? O repoziţionare a produsului?

Nicidecum, este doar un spot de imagine care anunţă voalat că la sărbătorirea primilor cinci ani Unirea a luat măsuri de securitate in favoarea consumatorilor săi fideli, prin introducerea etichetei aniversare care certifică faptul că produsul este original.  Â

â– Regizorul spoturilor cu Dorel a fost Radu Muntean. Cine a regizat acest ultim spot?Â

Spotul aniversar Unirea este prima reclamă realizată de tănărul regizor Hadrian Marcu, secundul lui Radu Muntean la cinci din cele şase spoturi Unirea de pănă la acesta.

Citeşte mai multe despre:   sufletul comertului,   unirea

 

Ştiri din .ro




Mai multe titluri din categorie

Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor

Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor
Galerie Foto Președintele Klaus Iohannis s-a vaccinat public, vineri, 15 ianuarie, împotriva COVID-19, deschizând astfel a doua etapă de vaccinare.   În ciuda faptului că evenimentul își propunea să întărească...

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci
Doi români din Franța au fost condamnați în Franţa la câte 500 de euro amendă pentru o infracţiune inedită. Au cules ilegal 266 de kilograme de ciuperci într-o pădure din estul țării....

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar
Un lucrător poştal din Japonia, căruia meseria sa i s-a părut un calvar, a fost nevoit să explice poliţiştilor de ce nu a livrat 24.000 de trimiteri poştale, unele dintre acestea expediate în urmă cu câţiva...

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute
Serviciul Naţional de Meteorologie (NWS) din Statele Unite a atenţionat populaţia din Florida cu privire la posibile căderi de iguane, pe fondul pătrunderii unei mase de aer rece în statul american, relatează...

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini
O pisică din Marea Britanie a suferit răni grave însă a reuşit să supravieţuiască după ce a parcurs peste 60 de kilometri blocată sub capota unei maşini, relatează duminică Press Association. Pisica...

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum
O companie din Dubai a prezentat o sticlă de parfum încrustată cu peste 3.500 de diamante şi care deţine trei titluri mondiale omologate de Guinness World Record, relatează UPI. Guinness a confirmat că sticla...

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic
Jumătate de milion de elevi de la şcolile secundare din nord-estul Mexicului au stabilit vineri un nou record mondial de lectură colectivă, citind simultan un pasaj din cartea 'México Insurgente', a ziaristului...

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea
Iubirea și loialitatea animalelor de companie este una cu adevărat specială, iar acestea merită să primească aceleași lucruri din partea noastră. Dacă vrei să înțelegi gesturilor prin care animalul tău...

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui
O femeie in Scoţia a făcut publică o listă făcută de bunicul ei, care conţine 10 reguli pe care un pretendent trebuie să le respecte pentru a putea fi iubitul nepoatei lui, notează Daily Mail. Amie...

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore
Un tânăr în vârstă de 18 ani, din Belfast, a devenit milionar, pentru câteva ore, după ce a găsit 8.9 milioane de lire în contul său bancar, notează indy100. Dane Gillespie a primit 8.9 milioane de lire...

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă
Un drum scurt până la toaletă a avut consecinţe grave pentru un tânăr de 18 ani care făcea jogging într-o localitate din centrul Germaniei, relatează agenţia DPA citând un anunţ al...

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi
Nivelul de fericire al oamenilor care obişnuiesc să ofere se menţine constant, sau scade într-un ritm mult mai lent, spre deosebire de situaţia în care ei ar fi beneficiarii darurilor respective, conform concluziil...

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite
Copiii fac mii de lire pe săptămână într-o rețea mondială de hacking construită în jurul jocului Fortnite. Conform BBC, vârstele lor sunt și de 14 ani. 20 de hackeri au spus că fură conturi online...

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump
 Un amfibien orb, care obișnuiește să își îngroape capul cu nisip, a fost numit după Donald Trump, ca răspuns la comentariile sale privind schimbările climatice, scrie...

Un nou record mondial: 126 de ore de dans

Un nou record mondial: 126 de ore de dans
O adolescentă de 17 ani din Nepal a dansat timp de 126 de ore consecutiv pentru a intra în Cartea Recordurilor Guinness la categoria ''cel mai lung maraton de dans susţinut de o singură persoană'', informează...
Serviciul de email marketing furnizat de