x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Festivalul printului - AdPrint, la ediţie aniversară

Festivalul printului - AdPrint, la ediţie aniversară

de Eliza Dumitrescu    |    10 Iul 2008   •   00:00
Festivalul printului - AdPrint, la ediţie aniversară

Milllenium Communications, agenţia care realizează de nouă ani AdPrint, singurul festival european destinat printului publicitar, anunţă o nouă structură pentru cea de-a zecea ediţie, ce se va desfăşura în februarie 2009 la Braşov.



Milllenium Communications, agenţia care realizează de nouă ani AdPrint, singurul festival european destinat printului publicitar, anunţă o nouă structură pentru cea de-a zecea ediţie, ce se va desfăşura în februarie 2009 la Braşov.

Cele 32 de categorii de pînă acum s-au grupat în două categorii – în funcţie de mediul de exprimare folosit –, împărţite, la rîndul lor, în şapte secţiuni de produse şi servicii. Ultima categorie, AdPrint Innovative Media, este noutatea absolută a festivalului din 2009. "Pentru categoria AdPrint Innovative Media sînt eligibile acele lucrări care nu au un format standard şi folosesc într-un mod neconvenţional formatele clasice de print. În această categorie sînt patru secţiuni diferite, cu criterii de eligibilitate şi definiţii diferite care se regăsesc detaliate pe website-ul festivalului www.adprint.ro la secţiunea «Competition»", ne-a declarat Elena Bululete, PR Manager la Millenium Communications.

Organizatorii au hotărît deschiderea acestei secţiuni la sugestia unor membri ai juriilor şi a participanţilor şi, "pe de altă parte, pentru că AdPrint trebuie să ţină cont de evoluţia lucrurilor din industrie, şi aici mă refer la inovaţia în ceea ce priveşte printul ca mediu de exprimare. Din 2009, AdPrint va premia creativitatea în toate formele pe care le poate avea în print", declară Elena Bululete.

Millenium are deja configurată structura juriului, pe care o va comunica în curînd. Deşi cu potenţial, festivalul va rămîne şi în 2009 unul european. "Cel puţin pentru ediţia din 2009, AdPrint rămîne festival european",punctează Elena Bululete. De aceea promovarea se face exclusiv în mediul european al industriei de comunicare, în publicaţii şi în cadrul unor festivaluri continentale de publicitate: "Pe lîngă comunicarea directă cu agenţiile de publicitate din afară, pentru promovarea festivalului în Europa, ne bucurăm că vom continua parteneriatele pe care le avem cu publicaţii precum Luerzer’s Archive, Adforum.com, Campaign UK, El Periodico de la Publicidad, Pubblico Today, El Publicista, Sign Cafe şi sîntem pe punctul de a încheia parteneriate şi cu alte publicaţii din afara României. În acelaşi timp, AdPrint va fi prezent şi la alte evenimente din industria europeană de comunicare, precum Golden Drum (Slovenia) sau Euroforum (Austria)", conchide Elena Bululete. Bugetul pe care organizatorii îl estimează pentru următoarea ediţie este de 250.000 de euro, bani pe care organizatorii urmează îi acopere din sponsorizări, taxe de înscriere şi participare, ca în fiecare an.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului adprint