Lansarea noului laptop de la HP, Pavilion, a fost făcută cu strălucirea unei lansări de modă.
A avut toate ingredientele: podium, modele, jazz, reflectoare, două ecrane mari. Gadgeturile de ultimă oră au fost introduse pe scenă în pas de modă. Actori conduşi de regizorul Adi Horobeţ au creat momente artistice care au transpus situaţii din viaţa de zi cu zi în care HP Pavilion a fost integrat ca un accesoriu indispensabil.
Cum nimic nu este atât de personal ca o haină sau un accesoriu, conceptul a fost văzut ca fiind cel mai potrivit pentru o campanie numită "Computerul e din nou personal". Catwalk-ul a fost doar primul pas al campaniei, lansată în premieră la 30 octombrie, în faţa jurnaliştilor.
Urmează lansarea pentru public, la 24 noiembrie, la Teatrul Naţional din Bucureşti, unde va avea loc concertul trupei De Phazz.
Campania va continua cu o a treia etapă, o caravană prin mai multe oraşe din ţară. Designerii evenimentului sunt agenţiile Publicis şi Publicis Events.
Citește pe Antena3.ro